Forum > Färdiga produktioner
Kryptillusion - Love cuts deep
Fredrik Karlsson:
Superbra som vanligt!
Har hört låten tidigare men med ditt gitarrsolo (tror att det var ditt?).
Tycker oxå solot skall upp ett snäpp!
Skönt att du hänger här, jag var en av de 29 som åkte ut från VST forumet när de hade sin krasch för nån vecka sedan, när jag skulle regga om mig så gick det inte regga sig med en hotmail adress (vilket är det enda jag använder) så jag skiter i att regga mig där igen (om de inte i framtiden ändrar så att det funkar med en hotmail adress förstås).
DåligtGehör:
Tungt och drivet!
Det är bra, mycket bra men bitvis så matchar inget kompgitarrernas råa tugg (som jag gillar). Sången drunkar här och där. Sologitarren låter lite väl tjusig i jämförelse med de råa kompet.
Bone:
--- Citat från: Fredrikgroth skrivet 08.04.2007, 11:23:38 ---Melodislingan du söker i refrängen finns faktiskt där, en oktav lägre än när den ligger ensam i den instrumentala refrängen.
--- Slut citat ---
Ahh jag var lite otydlig när jag skrev det. Jag menade såklart en "ren" sångmelodi. Alltså samma melodi som gitarren spelar på den instrumentala refrängen men framfört vokalt.
valdez:
Grymt bra!...tycker dock att growlet drunknar här och där så man hör inte vad som sägs..fram med texten.. ;)
Helt underbart gurasolo, snygga harmisar och sköna melodivägar!
Grattis till en kanonlåt.. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida