Forum > Färdiga produktioner
Light Head feat Dividend på sång! - Christer Fuglesang
Light Head:
Hehe,, visst blir man på gott humör. Hur det än låter så finns det någonting som får lyssnaren att bli lite glad.
Texten har ju sitt djup den oxo. Från början var ambitionen att Christer skulle sjunga live från sin lilla bubbla ute i rymden,, direkt stream'at ner till Kontrollrummets forumister. Men efter som Chrille var lite upptagen så blev det Dividend som fick axla detta och framföra med känslan. Man kan väl kalla det för en stunt-sånginsats?
:D :D :D
Eddi:
Fy fan va bra Div :D :D :D
Jag skrattar och gillar skarpt, var det förresten någon som ryckte miksladden på slutet- det lät så haha underbart.
Eko
Dividend:
Haha, tack Eko. DEt var så att LH ville att jag skulle sjunga för honom, eftersom vi upptäckte att jag sjöng "on" pitch ibland (Träffade tonen rätt) men ofta inte alls. Så jag övade i 2 veckor på vissa bellmanvisor ("Den galne sjungande svensken" störde säkert mina grannar sig på) Men det blev itne bra alls :) Så jag gav upp... Marr sa dock att det finns en potential där, med lite guidning kan det bli nåt av min röst.
På köpet fick jag en stockholmsdialekt varje gång jag sjöng nåt annat (pga bellman, går fan inte att sjunga på skånska!) som inte vill försvinna vid sjungande. ELler det har börjat avta nu på sistone... Puh.. (Ja, när jag sjunger i duschen altlså)
SYNTH:
Bravo Pär ha ha det var ju kul inget som man brukar höra i från dej annars! B)
Light Head:
"Johan"?
Nu kände jag mig så där lagom lost in space...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida