Forum > Demolåtar
Ocean Music - Changes
Ola:
soft. superskön flöjt och harpa,,, bitvis trumpetljudet eller vad de var var inte lika hypnotiserande
annars skön komposition bra jobbat mvh
oceanmusic:
Guran, tack för lyssning och omdöme! :)
Oboen i Kontakt är inte riktigt lika bra som flöjten, håller med om det.
Kornstad:
Meditativt och skönt! Låter ruggigt snyggt i början men sedan när "valljuden" kommer in och du låter stråkarna ta över, tappar du magin tycker jag. Det är samma attack på alla tonerna genom hela partiet och det låter lite släpigt och onaturligt.
Oboen har jag inget att invända mot?? och flöjten låter ju guld. Stråkarna tar slut, flöjten och oboen kommer tillbaks och med dem magin....sitter klistrad igen. Påminner mycket om musiken i ett spel jag brukade lira för en himla massa år sedan. "Little big adventure" Det var musiken som gjorde halva spelet och denna låten ligger i det stora hela på samma fina nivå.
Fixa bara till stråkpartiet.
Marruschkka:
Jättevackert du ljud-mästare..och du utvecklas alltmer till en submarin fullfjädrad ljudkonstnär...och alla dessa olika vattenljud blir till balsam för själen..det är bara till att hänga med här...så sköönt.
Fulländat :wub:
/Marr
oceanmusic:
Kornstad, tack för din lyssning och din fina återkoppling! :) :wub:
Jag har tagit till min dina åsikter och har gjort en ny version som finns nedan. :)
Marr! En tacker och bocker så hemskt mycket! :) :wub:
Efter att ha varit nöjd med låten så tog jag tag i den, fiffade och donade lite till. Mest småpyssel men ändå "viktiga" grejer. Den nya versionen hittas här
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida