Forum > Demolåtar
Ocean Music - Changes
oceanmusic:
Tack Eko! :) Kul att det blev förbättring!
I hemlighet finns det nu en version IV också...
MaxB:
Shit, missade valarna. På lyssningen på lunchpromenaden var jag för stressad och bytte låt efter hälften...
På tricken på väg hem njöt jag av pianodelen, i andra halvan.
Men generellt är det ett för stressigt liv för att jag ska kunna sitta ner och njuta, sorry.
oceanmusic:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.09.2008, 19:49:33 ---Shit, missade valarna. På lyssningen på lunchpromenaden var jag för stressad och bytte låt efter hälften...
Men generellt är det ett för stressigt liv för att jag ska kunna sitta ner och njuta, sorry.
--- Slut citat ---
I know! ;) Ta't lugnt och glöm inte papperspåsen att andas i... ;) :)
MaxB:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 12.09.2008, 13:36:45 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.09.2008, 19:49:33 ---Shit, missade valarna. På lyssningen på lunchpromenaden var jag för stressad och bytte låt efter hälften...
--- Slut citat ---
I know! ;) Ta't lugnt och glöm inte papperspåsen att andas i... ;) :)
--- Slut citat ---
Inatt upplevde jag en magisk natt. Endast två timmars sömn och umgänge på bästa
tänkbara sätt - i naturen, i musikens värld.
Jag och min vän "segelbåtsgrannen" gick båtvakt och man vet ju vad sånt kan leda till.
Fantastiskt trevligt att samtidigt kunna spela in på min nya lilla Zoom H4. Vi har
improviserat fram några evergreens, som det nu återstår att göra hits av. :rolleyes:
IKEN:
B) Snyggt!
Låter ju Jay Thomas om detta...........
Snygg harpa och flöjten låter naturligt,detta är som gjort för att tänka lite på Rick Wright......Tack!!! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida