Forum > Färdiga produktioner

Freddy - Collision

<< < (3/4) > >>

asti:
Riktigt skönt, man sitter och stampar getingar så det sjunger om det! Kan tänka mig att en kör av något slag skulle kunna förstärka!? Bra jobbat!

freddy:

--- Citat från: asti skrivet 30.08.2008, 21:41:00 ---Riktigt skönt, man sitter och stampar getingar så det sjunger om det! Kan tänka mig att en kör av något slag skulle kunna förstärka!? Bra jobbat!

--- Slut citat ---

Sweet! tack för att du lyssnade asti! Kör låter lite spännande...

Dividend:
Kul med sån här musik. Efter 30 sek slutar man liksom analysera och tänka :)

dvs det funkar även här!

Kanske fixa nivåerna lite. Gillar "forte"-ansatsen. Kunde gärna vara mer forte på ljuden ;)

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 31.08.2008, 19:34:48 ---Kul med sån här musik. Efter 30 sek slutar man liksom analysera och tänka :)

dvs det funkar även här!

Kanske fixa nivåerna lite. Gillar "forte"-ansatsen. Kunde gärna vara mer forte på ljuden ;)

--- Slut citat ---

Du är allt lite kryptisk min unga herre. :D Forte = stark, Mer tryck i ljuden menar du? Starka ansatsen.. hm.

Haha, undra om du bara skojade med mig och jag helt saknar humor :D Du kan väl klargöra om du orkar :)

Kul att du gillar iaf. Dunk-dunk-dunk :D Tack för kommentar och örat!

Dividend:
Jag vill inte vara kryptisk i onödan. MEd forte menar jag just det, "starka" ljud, istället för typ "Blippiga, mjäkiga, oskarpa, snälla" ljud ;)

Du lyckas bra, MEN jag menar att jag själv hade skruvat till dem ännu mer DUNK-iga i skallen på dansarna ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion