Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Collision
mahan:
Ja men det var som attan Fredden!
Förtvivlnans sketasnyggt och innerligt skönt fotatramp har du fått till stånd. :)
Bara du ännu får inbyggt en stadig baslirning så är detta botten till en ny HIT!
Lite humana sång eller liknande utmaningar kunde sitta snyggt i detta åxå!
Jävveln va du kan, även denna genre sitter snyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt!
Väntar ifvrigt på nästa verre, den kan ju bara bli värre! :D
h. johan
freddy:
--- Citat från: Åsa skrivet 29.08.2008, 23:40:53 ---Haha, ja jösses, du behärskar den här genren också :D
Var får du allt ifrån..?
Imponerad!
Skitbra!
--- Slut citat ---
Tack! :)
freddy:
--- Citat från: Emulator skrivet 29.08.2008, 23:42:19 ---ja, faktiskt riktigt bra. bra ljud ;) och kul spelat.
:)
--- Slut citat ---
Tack igen :D Ja, jag gillar den på något vis :D
freddy:
--- Citat från: Memphis skrivet 29.08.2008, 23:55:12 ---Yepp, håller med här. :) Har inget att kommentera direkt, är dock inte helt insatt i genren.
/M
--- Slut citat ---
tack! Det är ok att inte ha en kommentar, jag är inte heller insatt i genren så... :)
freddy:
--- Citat från: mahan skrivet 30.08.2008, 04:44:33 ---Ja men det var som attan Fredden!
Förtvivlnans sketasnyggt och innerligt skönt fotatramp har du fått till stånd. :)
Bara du ännu får inbyggt en stadig baslirning så är detta botten till en ny HIT!
Lite humana sång eller liknande utmaningar kunde sitta snyggt i detta åxå!
Jävveln va du kan, även denna genre sitter snyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt!
Väntar ifvrigt på nästa verre, den kan ju bara bli värre! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Ojsan, tack mahan. Akta hjärtat :) Glädjande att du gillar mannen, tack för fin kommentar. Angående basen så tänkte jag ett tag på en redig fetto bas, men hittade inget jag gillade... så då sa jag - fuck it, jag gör en timbaland och kör utan bas :D hört att det är hippt i svängen.
Sen smyger det in en semi-bas på vissa ställen :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida