Forum > Demolåtar
Perrra - År efter år
egghuvud:
Nu blir det sådär jobbigt igen perra. Jo för fan det låter dansband. Tycker nog att syntljudet i inledningen är i äckligaste laget. Känndes som att melodin på refrängen skulle kunna vara lite tydligare. Ibland känndes det som att du inte visste om du skulle upp eller ner eller var du var på väg. :)
perrra:
hah...
Egghuvud.. men tänk dig situationen, du är keyboardsnubbe i ett band, och så råkar han trycka FEL preset på sin synth! och får detta äckliga ljud.. då gör han det bästa av situationen och bara fortsätter haha :)
:D
Eddi:
Vilken underbar undanflykt.... :D.... hahaha
Eko
MaxB:
Man kanske skulle ge sig på dansbandsvängen. Jag har ju hittat inspelningsfunktionen på
mitt fina keyboard med autokomp. Där går det snabbt att göra dansbandslåtar med auto-
kompet. Sen är det bara att spela in en gitarr och lite sång så är man framme på en timme.
Ska kanske ge ut en skiva med MaxB - Classical favourites:
http://boom.shivas.se/music/shivas_max_forganglighet_kustom.mp3
Alla gillar väl att dansa bossa?
mahan:
Jajjamen Perrrrrrrra!
Detta är dussinmusiken som hämtar pengar!
Alltid som att hitta på krutet på nytt, men ändå sitter det snyggt!
I denna låt hittar jag absolut inget nytt, inget att hänga i julgranen, men ändå gungar det på skönt alá Perrra!
Samma gamla goda recept kan du använda låt efter låt, lite variera på text och ackordgånger men slutresultatet är alltid ett tryggt och gillat alster! :D
Denna låten slutar dock innan den kommit igång med solo och dylikt, så fila på lite till Marcus! ;)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida