Forum > Demolåtar

Perrra - År efter år

<< < (3/6) > >>

Light Head:
Det räcker inte med att spela in "demo"-sekvensen på din synt för att det skall kallas musik!

Sången är inte så där jättebra,,

Men en annan sak, du försvarar dig väldigt ofta när någon tycker och tänker! Det är ju faktiskt tips och råd som du får från en hel hög med MYCKET erfana och kunniga musiker. Ta emot i stället för att avfärda dem med ett hånfullt flabb!

hawk:
tjenare perra

som vanligt en mycket bra låt i dansbandssvänget och jag är övertygad att du kommer få ut en del dansbandslåtar.dock har jag en synpunkt vad det gäller sången och det är att du borde sjunga på ditt vanliga vis även i dansbandslåtarna, för mej låter det helt plötsligt parodi på dansband och det tror jag inte är riktigt meningen. du kommer vinna på det i längden.
men som sagt bra låt som vanligt.

MVH Hawk

Dividend:
Jag gillar Livet är ett äventyr - med ellen på sång! :D

Bästa dansbandslåten jag hört (den enda faktiskt, kanske lovisa också). Men det är inte så viktigt. Det märkliga är att båda är skrivna av Perrra :)

Kul med annan musik, men just denna funkar inte för mig :)

Light Head:
Glömde skriva en liten enkal sak ang. sången.

Ibland när du tar i ordentligt så låter din röst riktigt bra!

perrra:

--- Citat från: mahan skrivet 30.08.2008, 04:58:15 ---Jajjamen Perrrrrrrra!
Detta är dussinmusiken som hämtar pengar!
Alltid som att hitta på krutet på nytt, men ändå sitter det snyggt!
I denna låt hittar jag absolut inget nytt, inget att hänga i julgranen, men ändå gungar det på skönt alá Perrra!
Samma gamla goda recept kan du använda låt efter låt, lite variera på text och ackordgånger men slutresultatet är alltid ett tryggt och gillat alster! :D

Denna låten slutar dock innan den kommit igång med solo och dylikt, så fila på lite till Marcus! ;)

h.  johan

--- Slut citat ---

Tjao johan :)
Nä.. det blev absolut inget nytt i denna... Jag har vart ringrostig men jag var ju helt enkelt tvungen att komma med nåt ..
Kommentaren från skivbolaget var "ett albumspår till nån av miljarders dansband i sverige, no problems" haha.. men det kommer mera!

Igår hade jag projektet "livet är ett äventyr" uppe.. och den ska jag göra klart helt idag :)
tack för fina kommentarer!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion