Forum > Färdiga produktioner

Stensdotter/ karl - The Sun

<< < (2/7) > >>

equality:

--- Citat från: karl skrivet 24.08.2008, 19:01:45 ---Ps.jag la upp en något kortare version just för dig... :huh: B) Ds

--- Slut citat ---

:) Ska lyssna igen. Kanske lite kinkig comment från mig. Du spelar ju i en egen division och då blir "kraven" därefter och kanske hade jag nån ursprunglig version på trumhinnan. Glömde kommentera sången som är lysande. Gillar Stensdotters elastiska röst.

karl:
Absolut...hon sjunger läskigt bra....

--- Citat från: equality skrivet 24.08.2008, 19:29:17 ---
--- Citat från: karl skrivet 24.08.2008, 19:01:45 ---Ps.jag la upp en något kortare version just för dig... :huh: B) Ds

--- Slut citat ---

:) Ska lyssna igen. Kanske lite kinkig comment från mig. Du spelar ju i en egen division och då blir "kraven" därefter och kanske hade jag nån ursprunglig version på trumhinnan. Glömde kommentera sången som är lysande. Gillar Stensdotters elastiska röst.

--- Slut citat ---

freddy...tack för lyssningen och kul att du gillar... B)

martin...det värmer... :wub:

Emulator:
bra inspelad röst och bra spelad/producerad och mixad musik. Rösten låter bra!

Själva låten är nog inte nån favvis för mig. Bra mellanspår kanske :)

Men riktigt bra jobb med allt.

Finns reklamen på youtube eller något?

:)

stensdotter:
Tack för fin feedback :-) Kul! Är väl sådär nöjd med rösttagningarna på denna = snabbjobb. Konstigt vibrato i inledningen o s v. Vi har varit lite tveksamma till att lägga upp den här (låten är skyddad i det stora bolaget). Den finns därför inte uppe ens på kundens hemsida eftersom vi sålt rättigheter för lokaltv och radio endast. Men ni får en exclusive lyssning  ;)

Åsa:
Jättebra låt! Och Stensdotter, du sjunger ju otroligt bra, gillar verkligen din röst.
Lite för torr mix på sången tycker jag, men det gör eg inget  :)

brabra!

/Åsa

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion