Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - The thruth is hard to find

<< < (8/10) > >>

SYNTH:
Härlig låt åt blues-country hållet gillar det! ;) Får ser när du får klart det, så man kan få höra färdiga versionen. :)

Harmonica mike:

--- Citat från: stajo skrivet 30.04.2007, 22:41:44 ---passar på att bumpa lite. var ett tag sedan jag lyssnade på din stämma men sjutton va skön den är. stabilt och tryggt.
fortfarande är 125-150 makalöst. Det andra börjar arta sig. Det är härligt med värme i låten.

--- Slut citat ---

Tack Staffan.
Har lite kvar på denna.En reff till som blir lika stark som den första så är det nog klart.Vi får se hur vi gör med stråket,hör av mig när jag har allt klart..Havsöringen har anlänt,så det blir lite mindre musik nån vecka framåt..tack för bump å feedback.

Mvh
Micael

Harmonica mike:

--- Citat från: SYNTH skrivet 01.05.2007, 00:18:17 ---Härlig låt åt blues-country hållet gillar det! ;) Får ser när du får klart det, så man kan få höra färdiga versionen. :)

--- Slut citat ---

Synth.
Lägger upp finalmix när jag satt en reff till å mixat rubbet.Tack för feedback om låten.

Mvh
Micael

Wernborg:
Tjena.

Nu spökar Pelle Karlsson igen  :lol: Han är min sång och min glädje. Positivt menat, det är ju en höjdarlåt.

Detta ekar svensk 60-tal soundmässigt på nåt sätt, va kul det hade varit med en svensk text på detta.

Det tuffar på och jag diggar det. Lite snöpligt slut, miss i exporten?

Harmonica mike:

--- Citat från: Wernborg skrivet 01.05.2007, 11:44:21 ---Tjena.

Nu spökar Pelle Karlsson igen  :lol: Han är min sång och min glädje. Positivt menat, det är ju en höjdarlåt.

Detta ekar svensk 60-tal soundmässigt på nåt sätt, va kul det hade varit med en svensk text på detta.

Det tuffar på och jag diggar det. Lite snöpligt slut, miss i exporten?

--- Slut citat ---

Thanx Steffo.
Pelle Karlsson..Han och jag verkar ha nåt gemensamt.. :lol: Låten blir nog bra när jag är klar..Svensk text..nja..äääooo.. kanske.Slutet skall få en reff till,inte riktigt klart för mig hur det ska bli dock..Därav det snöpliga slutet.
Schysst feedback,nu ser jag ut så här :D

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion