Kontrollrummet

equality - confidence - hur gå vidare?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 393
    • Visa profil
    • SoundClick
Stort tack Cykeln!
M A Numminen? Jo men detta är väl ett finskt forum?  :P
Skämt åsido, jag har frågat runt lite om nån annan vill sjunga Emulatorn har
gjort ett bra försök. Asti har en svensk helbra version på gång och jag skulle göra
lite pålägg där. Bara att få tummen ur nån gång... Asti är själv inne på tromboner.
Kul med arbetskamraten där. Jobbar du med musik?
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Kul med arbetskamraten där. Jobbar du med musik?
Nej tyvärr inte, här är bara kommunalgråa korridorer runtikring - ja det förstås vi har en musikskola där de flesta i Orsa spelmän jobbar
Arbetskamraten, hörde i korridoren när jag spelade och stack in huvudet med en gillande min - hon är fågelskådare oxå - såg häromdan en Egretthäger? vid Orsasjön.
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 393
    • Visa profil
    • SoundClick
...hon är fågelskådare oxå - såg häromdan en Egretthäger? vid Orsasjön.
Ägretthäger (brukar stavas med "Ä" i Sverige) är ju en "tung obs" som skådarna säger. Lika stor som vår vanliga häger men helt vit i färgen gör den spektakulär och att den "sticker ut" bland andra fåglar. Av någon anledning påträffas den allt oftare i Sverige och snart kommer kanske första häckningen.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Aettan

  • Gäst
Om det är den versionen som ligger i första inlägget som gäller nu så tycker jag det är klart och helt underbart. Det enda som jag har något att anmärka på det är nån harmis som jag personligen inte gillar och nån sur ton i sista versen och sen tycker jag personligen att det ska vara lite mer rum på hela mixen.