Kontrollrummet

PROBLEM med att ändra färdig demo

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Ville byta ut en färdig demo. Följer instruktioner enligt följande:

NOTE! Ändrar man en färdig demo, så ska den nya filen ersätta den gamla. Det går till så att man öppnar sitt första inlägg och väljer att ändra på det. Därefter öppnar du "fler alternativ", och kruxar/bockar av den gamla filen. Efter att du har sparat inlägget med den borttagna filen, kan du återigen ändra inlägget, och lägga in en ny fil.

Jag får texterna ändrade men den gamla demon vägrar försvinna o då får jag ju inte in en ny :unsure:

E de min bondhjärna som spelar mig ett spratt eller....


h.   mahan
« Senast ändrad: 06.04.2007, 17:36:04 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Testade med en  reguljär användare (tsmalmbe_testar). Använde IE6 och Firefox 2. Absolut inga problem att ta bort filen och lägga till en ny. Bara att ändra, kruxa av, spara, ändra, läggatill ny, spara.

Prova med en annan browser? Kan det vara antivirusprogrammet? Kan det vara inställningar i nuvarande browsern?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
De var värst.. :(
Kör med IE7:an nu... Kollar inställningarna snart..
Månne de e Shielden som krånglar. Ingen annan än lilla Jag, irregulijäära användaren, som har problem igen :o Jag kan ändra o kruxa men det kan inte IE7 :wacko:


Nåväl, jag hör av mig med mitt demoproblem senare


h.  mahan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Jag har aldrig testat IE7 (och kommer inte att göra det på långa tider framöver). Så om nån annan kan verifiera problemet med IE7, så blir det ett tillägg i instruktionerna - undvik IE7, använd firefox ifall ni inte har IE6 kvar på maskinen.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Jag har aldrig testat IE7 (och kommer inte att göra det på långa tider framöver). Så om nån annan kan verifiera problemet med IE7, så blir det ett tillägg i instruktionerna - undvik IE7, använd firefox ifall ni inte har IE6 kvar på maskinen.




Holy malouni...
Har förstås ett jäkla krux på fel ställe. Trodde att IE7 var tvångsmatat på alla som har nånting med Maikrå Såft att göra. Bäst ändå att låta dom värsta whiskyångorna dunsta innan jag börjar gå an mina settings -_-

---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Testade med en  reguljär användare (tsmalmbe_testar). Använde IE6 och Firefox 2. Absolut inga problem att ta bort filen och lägga till en ny. Bara att ändra, kruxa av, spara, ändra, läggatill ny, spara.

Prova med en annan browser? Kan det vara antivirusprogrammet? Kan det vara inställningar i nuvarande browsern?


Tack för möbleringen  Ts, nu fick jag upp demonen. Jag skramlar väl på nästa gång igen :blink:

Gör en användar enkät om hur många som anvånder IE7:n , och ärdet faktiskt ett globalt problem eller ligger det på användarnivå
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Ingen annan IE7:are som har problem med att skippa gamla demon o sätta in en ny?? :wacko:

Har kollat settings i min IE7:a men jag vet int ens vad jag skall försöka på. Har inget större intresse heller av att installera nån ny browser. F-secure på normal nivå, inga problem med andra websidor, även bank- och andra online grejer funkar :blink:


h.  mahan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Kör alltså med IE7, och gjorde enligt följande:

NOTE! Ändrar man en färdig demo, så ska den nya filen ersätta den gamla. Det går till så att man öppnar sitt första inlägg och väljer att ändra på det. Därefter öppnar du "fler alternativ", och kruxar/bockar av den gamla filen. Efter att du har sparat inlägget med den borttagna filen, kan du återigen ändra inlägget, och lägga in en ny fil.

Filen vägrade dock att försvinna. Setting inställningstestande i IE7:n hjälpte inte heller. Men sen...

När man (jag) öppnar <fler alternativ> så är en dafault krux satt på "Återgåtill ämnet efter postandet". Tog i nåt skede bort denna krux o  VOILA, uppdateringen funkar :D


h.  mahan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............