Forum > Demolåtar
Cykeln - Out of control
Tokai:
"Så här skulle det kunna låta om jag hade haft en gitarrist". Vem är det då som spelar? Eller är det nån gitarrloop? Tror att att det är du - hur som helst, det är ju excellent gitarrspel här!
Får också den här Cold Turkey feelingen. Låter som sången kommer från en madrasserad cell.
Men det är lite brötigt och stökigt. Är nog alla trumgrejorna som är igång. Kanske sortera upp lite utan att ta bort den ångestupplevda känslan ( att ha förlorat mycket av ens musik på hårddisken, efter vad jag förstår). Du har ett brett register!
flabb:
Schysst spännande låt och schysst text, har inte bestämt mig om jag gillar sångstilen/ljudet än men nog
låter det en aning som det kunde varit Gary Numan som sjöng, så det blir plus på det också :)
Eddi:
Vad ska man säga - helt oväntat av dig - men hur intressant som helst. Har bara hört version 2 men jag förstår att gurorna måste ha ändrat värdsbilden en hel del på detta spår. Även om jag inte hör all text riktigt så låter den kul "I got a pig in the bay" haha skojigt. Sångrösten påminner om någon men jag kommer inte på vem just nu.
Som sagt oväntat och riktigt bra.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida