Forum > Demolåtar

Cykeln - Out of control

<< < (3/4) > >>

Harmonica mike:
Tjena Biken.

Kort kommentar,då jag är stressad: SKIT BRA! Hur läckert som helst,går hem på mina breddgrader.. :)

Mvh
Micael

cykeln:
equ
Eget sound låter bra - och Lennon! :wub:
Nån slags gura coming up.
Tack!

martinm
Klart du får klaga. Mer traditionella trummor och mindre synth. Jag ska se över trummorna vid tillfälle - det är ett svårt kapitel

Ylet
Tack, jättekul att du gillar ljud och sväng.
Det här med trummor ja... virveln får för mycket fokus - stämmer säkert - kan ha att göra med min hörselnedsättning att jag inte reagerar.
Sången  bra!? Det var kul - Tycker dock att jag inte fått den riktigt dit jag vill.
Tack för lyssning och synpunkter

max
Lite riktiga gitarrer efterfrågas ..hmm Orsa kompani lovar ingenting bestämt  :)
Tack

MaxB
Skum sångeffekt  - precis - letar efter något som jag inte hittat riktigt
Kul att du lyssnar fast det inte är favvomusik!
Det är verkligen en terapeutisk lek detta

Harmonica mike
"SKIT BRA" räcker hur långt som helst - Tack Micael
Tack för att du lyssnat trots stressen

-----
Ny Guraversion i trådhuvud - Det börjar likna hårdrock banne mej  :D

Marruschkka:
Det här svänger på så jätteschyst ju!
Har inte lyssnat på tidigare versioner..men det här är klart intressant, gillar hela ljudbilden...känns bred..gittaren som ligger och fräser till det hela, sången bra i uttrycket och lagom desperat :P

Det här går hem i Stockholmsområdet oxå ;)

Jättesnyggt!

/Marr

equality:
Ja, det blev absolut mer hårdrock med en distad och tung gura. Cool men jag hade personligen hellre hört en knastertorr d:o à la Cold Turkey.

Harmonica mike:
Tjabba Biken.

Ja vad fanken,jag gillar detta,tycker det blev kanon med guran så jag drar ut en platta för vidare transport till bilen..Det finns nåt suggestivt små bluesigt i detta som jag faller för.

Fast på den plattan hamnar oxå Eq:s "Sommar sol" och en visa med asti och Åsa,lite helgerån kanske - men så får det bli :)

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion