Forum > Färdiga produktioner

mahan - Sky To Fall

(1/5) > >>

mahan:
Min whisky tog slut 01:25 så jag tog guitarren i hand och denna låt kom till världen. En slow walz kanske
Bara akustisk guitarr o bas tills vidare, trivs bra med simpel uppsättning. Men som vanlligt när vännerna på KR dänger till så kan denna låt vara en helt annan nästa vecka :D

LÅTNAMN: Sky To Fall
ARTIST/GRUPP: mahan
GENRE: slow walz?
LÅTLÄNGD: 4:20
KOMPOSITÖR:  Johan Malmberg
PRODUCENT:  Johan Malmberg
TEXT:  Spacetrucker  (Krister Sjöblom)
EV. MEDVERKANDE: husflugan
INSPELNINGSÅR:  2007
FORMAT: mp3

aoly:
Haha, hole in one!
Snyggt jobbat, det låter prima från början till slut. Den börjar lite abrupt dock, men det är det enda negativa jag kan komma på.

Ibland prickar man rätt direkt.

mahan:

--- Citat från: aoly skrivet 31.03.2007, 01:54:17 ---Haha, hole in one!
Snyggt jobbat, det låter prima från början till slut. Den börjar lite abrupt dock, men det är det enda negativa jag kan komma på.

Ibland prickar man rätt direkt.

--- Slut citat ---

Tackar för den!

Vet int varför början blev som de blev, märkte det när jag provlyzznade efter upploadingen. Nåväl, huvudaken är väl att du kände för låten :)

h.  mahan

Emulator:
låter bra :) skum början som ajåli sa !

skön melodi o kör o så....känns rätt färdig med lie eq som tar bort lite botten på gitarren.

Har naturligtvis andra saker man hör i skallen också, emn vi skiter i dem, detta låter ju bra .)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 31.03.2007, 02:02:23 ---låter bra :) skum början som ajåli sa !

skön melodi o kör o så....känns rätt färdig med lie eq som tar bort lite botten på gitarren.

Har naturligtvis andra saker man hör i skallen också, emn vi skiter i dem, detta låter ju bra .)

--- Slut citat ---

Slåpp ut dem!!!!!
Som ja sa så här på KR e allllldrig nånting färdigt!
Låten gjorde jag på 1 timme, så tror att det finns en hel reparationserie att lägga på den. Men okei Emu om den känns "rätt så bra" så låter vi den vila, ok :)

tack för lytzningen

h.  mahan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion