Forum > Färdiga produktioner
Clemens/Shades of the Past
Harmonica mike:
Shoot man shoot!
Mike and the Mechanics,grymt band! Får se om jag når upp dit,dock har jag ingen text förutom en kort snutt som jag testade idag och insåg att..ja vad fanken,det kan nog gå.. :)
Jag har ett par timmar i morgon förmiddag då jag kan testa..Blir det bra,och du kan hjälpa mig lite med texten så skall det gå att sätta till veckan då jag har mer tid..
Detta kan bli ett spännande collab.. :)
Mvh
Micael
Clemens:
--- Citat från: Kornstad skrivet 30.07.2008, 22:35:51 ---mmmm...typ allt jag kom att tänka på när jag lyssnade på denna låten var ju redan sagt här ovan, men en av dem tål verkligen att upprepas flera flera ggr.... Detta var riktigt skönt med en glad känsla som genomsyrar hela arret. Gärna sång ;)
--- Slut citat ---
Hej Kornstad!
Tack för lyssning och skoj att du gillar!..sång.. ja..fick ju ett ebjudande av Mike här på forumet kul..kul...
Clemens:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 31.07.2008, 16:21:19 ---Shoot man shoot!
Mike and the Mechanics,grymt band! Får se om jag når upp dit,dock har jag ingen text förutom en kort snutt som jag testade idag och insåg att..ja vad fanken,det kan nog gå.. :)
Jag har ett par timmar i morgon förmiddag då jag kan testa..Blir det bra,och du kan hjälpa mig lite med texten så skall det gå att sätta till veckan då jag har mer tid..
Detta kan bli ett spännande collab.. :)
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Absolut..kan skicka över en mp3 där synthmelodierna tonas ner eller tas bort så du får lite spelrum :)
Memphis:
Skön låt. :wub: Fast jag tycker stilen påminner om Toto.. :ph34r: Bra jobb iaf. :)
Mvh
Memphis
Clemens:
Kom att tänka på... efter viss övertalning kanske :)... så kanske Karl kan hjälpa till med text? Eller vad säger du Karl ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida