Forum > Färdiga produktioner
Clemens/Shades of the Past
Kornstad:
mmmm...typ allt jag kom att tänka på när jag lyssnade på denna låten var ju redan sagt här ovan, men en av dem tål verkligen att upprepas flera flera ggr.... Detta var riktigt skönt med en glad känsla som genomsyrar hela arret. Gärna sång ;)
Harmonica mike:
Tjena C.
Gillar detta,har du ingen sångare/sångerska tänkt till denna..?
Nästa fråga: Har du text?
Nästa fråga: Får jag testa?
Slut på frågor,nu vill jag ha svar :D
Mvh
Micael
stajo:
Snyggt mixat och skönt att lyssna på, många härliga slingor :). Genesis för all del men är temat inte lite mer inspirerat av breaket som kommer vid 2.30 i cue's burnin?
Var det sång tänkt på denna? Kan nog bli en kanonlåt då i alla fall.
Clemens:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 31.07.2008, 13:04:12 ---Tjena C.
Gillar detta,har du ingen sångare/sångerska tänkt till denna..? Nix...
Nästa fråga: Har du text? Nej
Nästa fråga: Får jag testa? Skitkul! skickar PM lite senare idag...
Slut på frågor,nu vill jag ha svar :D
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hej Mike!
Go ahead! vore riktigt kul!...har ju tänkt lite Genesis med den här, men fick nu en tanke att den kanske skulle funka som en " Mike + The Mechanics ", när jag tänker efter liknar du nog sångaren där lite grann :) Paul Carrack och den senare Paul Young.. Skickar som sagt ett PM i kväll!
Clemens:
--- Citat från: stajo skrivet 31.07.2008, 14:21:03 ---Snyggt mixat och skönt att lyssna på, många härliga slingor :). Genesis för all del men är temat inte lite mer inspirerat av breaket som kommer vid 2.30 i cue's burnin?
Var det sång tänkt på denna? Kan nog bli en kanonlåt då i alla fall.
--- Slut citat ---
Hej Stajo!
Ja... när du säger det...finns en viss likhet måste jag säga.. och det lustiga är om Mike lägger sång så påminner det väl ännu mer, Mikes röst låter väl lite som Niclas Hjulström Hmm.. det här blir skoj :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida