Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka & JayThomas - Comfort

<< < (2/8) > >>

Marruschkka:
Nu är jag mer nöjd:-)

/Marr

Emulator:
Verkligen mycket bättre. Känslosamt och starkt.

Dividend:
Tack emu. Det är alltid svårkommenterat om det upplevs som känslosamt kanske?  :unsure: (Tänker på 11 nedladdningar och två comments av dessa 11.)

Nåja, visst kan folk prestera lite negativa kommentarer angående mixen eller orkestern eller nåt annat?  :P Jag blir inte arg så länge det inte är fylleinlägg :D

david.roennlund:
Hello music lovers  :wub:

divi: detta låter nytt, men samtidigt divi ... super :D
väldigt mysig instrumentering som underbygger stycket på ett mycket trevligt sätt, tycker kanske att stråket har lite för seg attack på sina ställen...

marre sjunger väldigt trevlgit på denna, hennes stämma passar denna typ av musik väldigt bra :)
kan erkänna att jag inte lyssar så mycket på texten på denna... faller mer för ljudet av sången liksom!
kanske är sången lite för lågt mixad för att den ska vara tydlig ?

tycker den mixning vi har nu, med sången som ett instrument bland andra i ensemblen är super :D

vet inte riktigt om jag ser detta som deppmusik, för mig är den mer sorgligt storslagen , men samtidigt förmedlar den en styrka ( tror det delvis är marres sång!)

JT: grattis till bra mixarbete !!

summan av kardemumman,

david diggar detta, blir inte deppad, mer lite lätt snyftig och krank  :wub:

Yllet:
Hej, mysigt intro.

Sången är på tok för låg och har ingen botten alls? Blir bara ett svagt väsande i bakgrunden... Men det finns kanske nån tanke med detta? Nu får man verkligen anstränga sig för att höra vad som sjungs. Om nu sången ska vara ett instrument borde det i alla fall vara lika starkt, nu ligger den svagast...

Snygga harmisar i övrigt!

/Jon

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion