Forum > Färdiga produktioner

Kenneth F - Enigma

<< < (3/4) > >>

mahan:
OK Kenta K!
Du vet att here is speaking Kenta K-fan, inget illa med wernborg eller djonas fantastiska  liranden , men fortfarande e de din låt some numbär uan! :)

Du måste bara besluta dig för vilken version du kommer att använda (inte lätt minsann) på slutrakan. :D

De bara e så...

h.  mahan

Kenta K:
Tackar Mahan! :)

Ja, vilken version som kommer att användas är ju såklart min egna version. djonas och wernborgs versioner är en stoooor bonus. :)  (om den någonsin kommer att användas)

Jag tycker det är roligt att du gillar min original låt bäst. Det är två stycken som har sagt detta tills nu. Det är du och brorsan. :)

Jag undrar bara en sak... Varför kallar jag mig Kenta K som nick på forumet medans det är Kenneth F som är artist namnet.... ?
Ja, det kan man fan undra.  . . :)

Så egentligen så är du en Kenneth F fan Mahan  :D

Kul att ha fans!!!  :wub:

mahan:

--- Citat från: Kenta K skrivet 31.03.2007, 23:48:13 ---Tackar Mahan! :)

Ja, vilken version som kommer att användas är ju såklart min egna version. djonas och wernborgs versioner är en stoooor bonus. :)  (om den någonsin kommer att användas)

Jag tycker det är roligt att du gillar min original låt bäst. Det är två stycken som har sagt detta tills nu. Det är du och brorsan. :)

Jag undrar bara en sak... Varför kallar jag mig Kenta K som nick på forumet medans det är Kenneth F som är artist namnet.... ?
Ja, det kan man fan undra.  . . :)

Så egentligen så är du en Kenneth F fan Mahan  :D

Kul att ha fans!!!  :wub:

--- Slut citat ---

Ok!
Ska försöka bättra mig. Frånochmed 1.4.2007 är jag nu officiellt en Kenneth F-fan :)
Men skit i det, du gör fin musik. o det e det som gäller, ok :)

Kenta K:
Hehe, absolut! :) Roligt att du gillar det jag gör!  :wub:

Kenta K:
Var det ingen som hade mer att säga om denna låt? :) Den blev hyllad på studio forumet.  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion