Forum > Färdiga produktioner
Kenneth F - Enigma
Larsson:
väldigt mysig med ett härligt lunk,och lufftigt ljud
finns inte så mycket att tillägga..mer en att "j-vligt sbyggt" helt enkelt!!
lyssnade lite på de andra versionerna,nu har du ju sagt att de inte är färdig mixade
men som det låter nu så tar gitarr versionerna bort lite av närheten & ljud krispigheten
dvs..din version lät bäst ljudmässigt,fast gitarr spelet är grymmt på båda versionerna
tyckte inledning fade-in-tons-spelet från djonas lät asmysigt!!
snyggt jobbat!!
:)
Dividend:
--- Citat från: Kenta K skrivet 31.03.2007, 23:48:13 ---Tackar Mahan! :)
Ja, vilken version som kommer att användas är ju såklart min egna version. djonas och wernborgs versioner är en stoooor bonus. :) (om den någonsin kommer att användas)
Jag tycker det är roligt att du gillar min original låt bäst. Det är två stycken som har sagt detta tills nu. Det är du och brorsan. :)
--- Slut citat ---
Låt mig säga så här djonas spelar skitbra till din låt. På slutet är det grymt. Wernbergs version är också hyfsad. Men den som byggt det hela är ju du! Och inom genren ambient så vill jag helst inte ha grymma gitarrriff ;) Så ser man det så är originalet helt klart bäst!
De bara står på dina breda axlar och spelar ju!!
Förresten jag kan inte ladda hem från speedyweb.com eller vad de heter. TRor de blockerar kina av nån anledning :blink:... Så påminn mig när vi båda är online att jag vill ha dem (dina nya alltså)
brynolf:
Aah, mysigt, mysigt! Grymt bra nattbussmusik ^_^ tumme upp!
Kenta K:
Larsson: Tjena du! Först av allt tackar för comment! :) Jag är ganska nöjd över denna produktion själv faktiskt. Pillade med den över mycket låååång tid. Den blev färdig tillslut. Tackar för comment som sagt!
Dividend: Hej min käre vän. :) Djonas version är grym ja. Det är så sant. han är helt sjuk på guran när han får göra som han vill. I wernborgs version sa jag ju hur han skulle göra. Inte allt, men han fick riktlinjer. hade han fått fria gura händer, hade det nog varit heeelt different.
Jag skall ta o skicka låtarna till dig på MSN istället. Jäkla kina! :p
brynolf: Tjena! Roligt att du tar dig tid att ge comment. :)
Hoppas du njuter av låten på nattbussen. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida