Forum > Färdiga produktioner

Rebecca Hallberger - I'm breaking free

(1/7) > >>

perrra:
LÅTNAMN: I'm breaking free
ARTIST/GRUPP: Rebecca Hallberger
GENRE: Pop
LÅTLÄNGD: 2:53
KOMPOSITÖR: Rebecca Hallberger
PRODUCENT: Perrra
EV. MEDVERKANDE: Perrra
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3

Helooo..
Nu känns det som denna är en BRA demo faktiskt...  bara ett litet misstag, och det är att vi inte mickade upp dom akustiska gitarrerna utan spelade in dom med en halvakustisk med line...... blir så dovt ljud på gurorna i början!

Detta projekt är inte klart, eftersom det just nu ligger hos DJONAS ... han skulle checka vad han kunde göra . och det blir förmodlingen som vanligt en helt jävla ny låt när han börjar spela in med sina gitarrer :) ska bli intressant!!
MEn jag bjussar på denna ändå , sålänge :)

Rebecca Hallberger - I'm breaking Free

Pssst..
Jag har utvecklat mig och skaffat myspace ;)
Min myspace, för seriösa låtar!

ante:

--- Citat från: perrra skrivet 24.07.2008, 11:05:14 ---LÅTNAMN: I'm breaking free
ARTIST/GRUPP: Rebecca Hallberger
GENRE: Pop
LÅTLÄNGD: 2:53
KOMPOSITÖR: Rebecca Hallberger
PRODUCENT: Perrra
EV. MEDVERKANDE: Perrra
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3

Helooo..
Nu känns det som denna är en BRA demo faktiskt...  bara ett litet misstag, och det är att vi inte mickade upp dom akustiska gitarrerna utan spelade in dom med en halvakustisk med line...... blir så dovt ljud på gurorna i början!

Detta projekt är inte klart, eftersom det just nu ligger hos DJONAS ... han skulle checka vad han kunde göra . och det blir förmodlingen som vanligt en helt jävla ny låt när han börjar spela in med sina gitarrer :) ska bli intressant!!
MEn jag bjussar på denna ändå , sålänge :)

Rebecca Hallberger - I'm breaking Free

Pssst..
Jag har utvecklat mig och skaffat myspace ;)
Min myspace, för seriösa låtar!

--- Slut citat ---

Irriterande bra låt det här, det enda jag skulle vilja ha är en längre refräng  :mellow: känns som att den tar slut för fort.....skit bra låt, men man vill höra mer av refrängen...så jäkla bra

perrra:
Tack Ante!

Det enda jag stör mig på är som sagt gurorna i början, jag missade ju att EQ inställningarna på gitarren var i bott ha ha... därav det "dova" ljudet ;)
Men det är ju piece of cake att rätta till sen

Tack så mycket Ante!

Rebecca hälsar tack :)

ante:
Men som sagt en längre refräng, skit snyggt i övrigt...Sedan med ljud å så...skit samma för det är väl en demo??

asti:
Snygg poplåt och du sjunger jättefint! Eftersom det är en poplåt med lite tryck i , skulle det inte passa bättre om det första gitarrdelen i stället för akustiska gitarrer var distade elgitarrer? Bara en fundering....... :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion