Kontrollrummet

JT - Cykelpunk(a)

gäst · 4 · 1318

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jay thomas

  • Gäst
Har varit duktig och cyklat till jobbet MEN i torsdag så small det till och pös som bara den 100 meter från kontoret. Behöver inte säga att jag utbrast i ett antal manliga mustiga uttryck... Men det går att hitta inspiration även i detta. Jag har gjort något slags rockmord med samma slinga två gånger, först 100% rent, sedan EFFEKTER.  :D

LÅTNAMN: Cykelpunk(a)
ARTIST/GRUPP: JT
GENRE: Rock???
LÅTLÄNGD: 1.52
KOMPOSITÖR: Jay Thomas
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3   


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
 :lol: Hur du utifrån en punka kan landa på en låt är ju märkligt men gud har sina underliga vägar och att låten sedan påminde om Daytripper med Beatles är kanske synonymt. Bra ljud.
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad bow35

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 402
  • Allt är tillåtet men allt är inte nyttigt.
    • Visa profil
Jag hade placerat dig i synthfacket. Men nu fick jag på fingrarna. Skönt sound. Men släpar inte gitarren efter på slutet?


jay thomas

  • Gäst
:lol: Hur du utifrån en punka kan landa på en låt är ju märkligt men gud har sina underliga vägar och att låten sedan påminde om Daytripper med Beatles är kanske synonymt. Bra ljud.
Eko
Tja varför inte... Likheten med Daytripper finns där, men till mitt försvar måste jag säga att det saknas några toner.  :)

Tack för lyssning och feedback!  :)

Jag hade placerat dig i synthfacket. Men nu fick jag på fingrarna. Skönt sound. Men släpar inte gitarren efter på slutet?

Där ser man, näe är nog en "allätare", även om hemvisten är mest syntig. Möjligt att guran laggar, tror dock inte jag kommer att göra något åt, då jag inte kommer att kunna spela samma sak igen...

Tack för lyssning och feedback!  :)