Forum > Färdiga produktioner
Per Rosqvist - The Mind of Women
Dividend:
LÅTNAMN: Mind of Women
ARTIST/GRUPP: Per Rosqvist
GENRE: pseudoklassiskt eller är det postmodern klassisk musik eller är det bara musik?
LÅTLÄNGD: 7:26
KOMPOSITÖR: Per Rosqvist
PRODUCENT: Per Rosqvist
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2006
FORMAT: mp3
Ï slutet av förra året i ett kaos av inspiration satte jag ihop detta wagnerian-beethovianska stycke. ;) Åsikter och så?
tsmalmbe:
Mix: Väldigt grötigt med alla reverb. Blir ingen stereobild alls, bara bred mono. De tystare partierna fungerar bra.
Låt och arr: du är en fascinerande kompositör.
Light Head:
Det har änna blivit så att jag håller utkik efter dina låtar. Så fort de dyker upp måste jag lyssna!
Börjar jättefint, gillar inte klockspelet, att det repeteras så tätt inpå varandra, det låter för mycket "sampling". (Höhö,,, sam-pling.... uj uj skall kanske satsa på att bli komiker)
Det låter som om det är rätt bra ljudkavlitet.
Väldigt bra, som vanligt, men det är nog det där klockspelet som jag hänger upp mig på lite. Det som är härligt med dina stycken är att det känns som om det faktiskt skulle kunna vara "på riktigt", det finns en känsla som man inte hittar på många ställen i demosamanhang.
Harmonica mike:
Vår tids Beethoven/Mosart,det är allt jag säger.Samt JIZES! I Like it!
Mvh
Micael
mahan:
Ett enormt jobb du har gjort Per!
Kvälls konsert i Cathedralen, wow. Är egentligen ingen vän av sån hår typs musik, men här blir man fången av kompositionen och utförandet :)
Tycker att mixen sitter bra, mono instrument i stort utrymme, mycke verb hör ju till saken!
Tusan också, låten slut redan, otroligt, sjuochenhalvminut går underligt fort :rolleyes:
Måst lyzzna en gång till,
Fint jobb, like it!
h. mahan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida