Tjena.
Dagen har vart 10 timmars jobb ungefär för 2 pers.
Sångbåset är helt klart, förutom kabeldragningarna, belysning, notställ, tom dörren är isolerad nu.. det är nästan så det slår lock för öronen när man joinar rummet, i love it

KRUTTORRT!
"bås" för studioburkarna är helt klart, även isolerat, och även byggt en lucka som man enkelt öppnar med ett gångjärn typ.
studioburkarnas brus kommer vara obefintligt.. och jag får väl helt enkelt öppna luckan då och då om det blir för jävla varmt där... tror dock inte det ska behövas... det är ju några m2 där så det borde bli tillräckligt luftigt.
Väggarna är nu täckta med ljudabsorbenter, fast det saknas EXAKT en kartong med 8 plattor, för att komma upp så långt upp mot taket som jag planerade från början, så jag får åka och införskaffa mig en ny kartong plattor.
Även väggen framför mitt "kontrollbord" där uppe är delvis täckt med ljudabsorbenter..
Heltäckningsmatta (i rosa färg

) fanns sedan innan och jag valde att behålla den... too much work.. dessutom dämpar en sån bra

I morgon ´kommer ni få se mer helhetsvyer på hela bygget, och jag har planerat att börja flytta in lite grejer i hemmastudion .. ska bli sååå jäkla roligt att kunna jobba även hemifrån och inte bara hos Bertan

Mvh
Marcus