Tack alla för era kommentarer.
Finlandssvenska ja, de nog den enda svenska jag kan så ni kommer nog att få höra mer av den...

Intressant btw hur ovant det verkar vara för finlandssvenskar att höra "djupa" o ärliga sånger på ens eget modersmål (menar inte dig MAHAN). Stöter på det alltid när jag spelar upp mina sånger för släkt o vänner. De verkar faktiskt riktigt pinsamt för de flesta om de inte e arne alligator eller traktor alban.... jävla ytliga heissan sveissan kultur...

Nå tillbaks till saken:
Själv e jag rätt nöjd med mixen, den ska ha myky bas men inte tycker jag att de e för mycky nu eller....? Tror att jag måste trots allt slå en deesser på sången. Blev igen lika ivrig med min "lilla vän" LOMO 19A18 när jag hörde varje fula nyans och droppe spått på tonsillerna i min sång så jag orkade inte fixa till det. Den e helt överlägsen

Stemmor? Andra refrängen kör jag ju i 3 oktaaver... måste kanske gräva fram dom åt dig MAHAN?

Ska ta o fixa till "En sång till mig" som jag hade här förra hösten med nya sångspår och helt ny mix. Roligt dehär med göra egen musik

Hägge