Forum > Färdiga produktioner

Plinka & Tsanna- Angeleye

<< < (4/11) > >>

Larsson:
fin låt, hörde den förut men komenterar först nu & det låter mycket bättre ljudmässigt
bra röst, jag tycker om slutet mycket där det bara är sång & gitarr

men som sagt jättefin & sorglig låt!
/Larsson
:)

Plinka:
Hej igen,

Tsm- skönt att det går åt rätt håll iaf!  :D Ska se över sångreverbet, har fått ett vänligt hjälperbjudande från Yllet...!  :)

Larsson- tackar hjärtligast! Glad för din lyssning o kommentar! Bra att den ljudmässigt går frammåt!  :)

Som MaxB sa: KR = GULD! Så utvecklande!

Yllet:

--- Citat från: Plinka skrivet 17.07.2008, 11:52:20 ---Hej igen,

Tsm- skönt att det går åt rätt håll iaf!  :D Ska se över sångreverbet, har fått ett vänligt hjälperbjudande från Yllet...!  :)

Larsson- tackar hjärtligast! Glad för din lyssning o kommentar! Bra att den ljudmässigt går frammåt!  :)

Som MaxB sa: KR = GULD! Så utvecklande!

--- Slut citat ---

Ska börja titta på det idag, hehe. Kollar mailen om en stund.

EDIT. Har inte fått nåt mail :(

må väl

Plinka:
Nu har du det!

stajo:
Tjena
Det är en fin låt det här :), tycker du lyckas bra med arrangemanget. Tycker nog hjärtljuden skulle upp lite i början för det tog tre lyssningar innan jag noterade dem :).
Sedan är jag osäker på om det verkligen är rätt trumkomp, tycker låten ändrar karaktär till dansbandshållet när trummorna kommer in, de mer stannar upp än driver på, något med var baskaggen ligger tror jag.
Nu är jag själv jättedålig på trummor så jag har inget direkt förbättringsförslag. Du har ju lite av dido's ton i din röst... så jag lyssnade lite på några låtar av henne också... kanske som trummorna är i life is for rent?
Sångljudet - det låter lite som du har väldigt mycket betong runt dig? Lyssna på Yllet där, en lite mer detaljerad beskrivning av hur man kan göra för lyckas med vad jag tror är något liknande som yllet menar kan du läsa i ett inlägg jag gjorde här http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=8886.15 ,nu kanske han inte alls menar  såhär nåväl värt att testa tror jag i alla fall...
/Staffan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion