Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Sunshine
freddy:
;)
david.roennlund:
kent ^_^
tror att jag hört denna förut va?
hursom är det en skön låt med mysigt gung ( kunde bara taxilyssna på jobbet nu, återkommer när jag är hemma :D )
see yaa B)
mahan:
Tjou Freddy!
Ha ha.."lite vilse bakom mixerbordet", det kan man ju säga. Sketasnyggt arr o utförande, men för att få ut det bästa av detta behövs en stund till bakom mixerbordet.
Här finns ju potential för hela pengen, gäller bara att få eld på kalaset!
- snyggt intro
- snyggt sololir
Några förbättrings synpunkter:
- Trummorna allför snälla, ett snäpp upp med dom och fläsk på kaggarna, och aningen själalösa och för lite variationer, lite mer jobb på dom kanske.
- gitarrerna låter lite tama soundmässigt o aningen otajt lirade. Mer fläsk på soundet och mer attack i ansatsen
- och Freddy... ge oss bättre attityd på sången...we know you can do it! Lite söndags sjungeri nu.
- t.ex vid 3:12 kan du plocka bort allt annat utom solot, basen o trummorna, för att låta låten explodera i den snygga slutfasen.
- ge Åsa lite mer utrymme, en stämma till eller två skulle inte skada.
Lätt alltid att såga, men detta måste du sätta mer jobb på, som sagt potential till tusen!
LIKEIT! :)
h. johan
freddy:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 10.07.2008, 17:29:02 ---kent ^_^
tror att jag hört denna förut va?
hursom är det en skön låt med mysigt gung ( kunde bara taxilyssna på jobbet nu, återkommer när jag är hemma :D )
see yaa B)
--- Slut citat ---
Yes, du är ju ofta snäll och lånar ut ett par öron så du har hört den förr. Återkom gärna. Kul att det gungar lite.
freddy:
--- Citat från: mahan skrivet 10.07.2008, 18:10:21 ---Tjou Freddy!
Ha ha.."lite vilse bakom mixerbordet", det kan man ju säga. Sketasnyggt arr o utförande, men för att få ut det bästa av detta behövs en stund till bakom mixerbordet.
Här finns ju potential för hela pengen, gäller bara att få eld på kalaset!
- snyggt intro
- snyggt sololir
Några förbättrings synpunkter:
- Trummorna allför snälla, ett snäpp upp med dom och fläsk på kaggarna, och aningen själalösa och för lite variationer, lite mer jobb på dom kanske.
- gitarrerna låter lite tama soundmässigt o aningen otajt lirade. Mer fläsk på soundet och mer attack i ansatsen
- och Freddy... ge oss bättre attityd på sången...we know you can do it! Lite söndags sjungeri nu.
- t.ex vid 3:12 kan du plocka bort allt annat utom solot, basen o trummorna, för att låta låten explodera i den snygga slutfasen.
- ge Åsa lite mer utrymme, en stämma till eller två skulle inte skada.
Lätt alltid att såga, men detta måste du sätta mer jobb på, som sagt potential till tusen!
LIKEIT! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tack för att du lånade ett öra. Tar åt mig av kritiken, får se om jag kan hitta på något till nästa mix.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida