Forum > Färdiga produktioner

Perrra feat. djonas - Givet grillning på stranden

(1/7) > >>

perrra:
LÅTNAMN: Givet grillning på stranden
ARTIST/GRUPP: Perrra
GENRE: Reggeapop
KOMPOSITÖR: Perrra
PRODUCENT: Perrra
LÅTLÄNGD: 3:35
EV. MEDVERKANDE: Jonas Ekestubbe (djonas)
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3

Nu släpper jag en liten test av min nya låt.
Det finns intressenter för den, men nu är fan sommarn snart slut, och jag har inte hört nåt, så nu skiter jag i det!

KLAR VERSION

Perrra feat. djonas - Givet grillning på stranden

Lådan:
Snyggt!
Gillar den. Du sjunger najs.
Äch sommarn är inte över.
Annars kan du  fila på den tills nästa sommar o promota den hårt!

perrra:

--- Citat från: Lådan skrivet 08.07.2008, 10:10:28 ---Snyggt!
Gillar den. Du sjunger najs.
Äch sommarn är inte över.
Annars kan du  fila på den tills nästa sommar o promota den hårt!

--- Slut citat ---

Tack som fasen ;)

Det är en grupp som är väldigt intresserade.. nämligen "KICK" .. (fest hos mig) .
Men jag har inte hört nåt nu på 3 veckor... och får jag inte besked inom 1 vecka, så lägger jag ut den på www.perrra.se .
lär ju inte vänta längre med tanke på att sommaren typ... är över snart :D

TACK!

/Marcus

equality:
Hi, hi, bra! Kul! Marcolio möter Ugglas melodisinne eller nåt. Ruggigt, digitalt perfekt och i den bearbetningen har de-essern mejat ner diskanten på din sångröst, lite synd. En skitsak och förmodligen en smal sak att fixa. Körerna och den studsiga synthen är jättesnygga. Att du kan sjunga visste jag sen förut. Text och melodi sprudlar av vitalitet och glädje. Smittsamt! Tack för att du inte gjorde nån tonartshöjning på sista refrängen. Skicka till alla kommersiella radiostationer och P4-stationer. En given sommarplåga!

Marruschkka:
Det här är en riktigt bra sommardänga ju, där fick du till det :D

Klart medryckande melodi och refrängen är stark och fastnar direkt, en given landsplåga!
Djonas gör ett schysst jobb här oxå.

Det enda jag tycker du ska göra är att slipa ditt uttal vid 00:23-00:24...låter lite lantligt dialektalt när resten håller en annan karaktär.

Kör järnet Perrra, kasta in denna på de lokala radiostationerna, de hugger säkert :P

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion