Good old JT! 
Detta kan du, forma musik till ljudbilder, väldigt relaxt o skönt,
nåt litet mås skri i bakgrunden efter 2:40 när temat lite byts skulle inte skada, påminna om havet, stranden, sommarn...
Synthen vid 3:50 kunde du skruva ner aningen, känns lite hård, eller kanske mjuka upp det soundet.
Gillar detta! 
h. johan
Tack johan!
Måsarna är i beredskap och jag tänkte egentligen inte använda dem. MEN då ön i bakgrunden på bilden är någon slags måsnäste, blir det nog lite måsar här och var. Synthen vid 3.50 är jag inte med på riktigt. Har lyssnat i olika källor men jag upplever inte den som hård.
Stråkarna var det jag syftade på. Dom klipps liksom innan varje ackord.
Tack, ska kolla vid tillfälle, får se iom jag kan ta till något hemligt knep.

Jag röstar på att du sänker volymen på vattnet i början och lägg in fiskmåsar i början också!
2:05 ligger nånting i bakgrunden jag gillar att höra, nån slags sublima stråkar...
Ohoj, din gamle seglare! Jodå, vattendomstolen godkände sänkningen och det kommer ske när teknikerna är tillbaka i verkligheten.

Tack för lyssning och feedback!

Satie. ja, lite. riktigt snyggt. gillar den som en dag vid havet. vackert väder, kanske lite åt sensommaren. löven börjar bli lite gulna, vassen lika så. eftertanke. vemod inför hösten. Moln tornar upp sig vid horisonten. Allt är bra, men kanske inte om en stund?
fångar nuet på ett sätt.
Skulle tänka mig ett riktigt ösigt molligt hotfullt parti, kanske en kuling som ställer till det....och sedan tillbaks till den skäna meditativa stämningen.
gillar dualiteten. underbart stycke detta. för att ge dualiteten en liten stänkare, så kanske lite hård vind i slutet...precis innan de lugnare svallen igen?
/han som ALDRIG kan låta blir att tycka att något kan ändras oavsett hur bra det är
Tack EMU för kommentar och återkoppling!

Ska tänka igenom dina förslag och se vad jag vill/kan göra.

Tack J.T...du skänker ro..mycket kontemplativt 
Men, men...EMU kanske har en poäng i att kontrastera..lite mot slutet..nån liten vindil..kanske t o m kuling..för att sen återgå till lugnet..?
Hur som helst..underbart 
/Marr
Tack Marr!

Du får gå ner på bryggan, sätta på dig lurarna och njuta!

Då får du nog vindilen alldeles på köpet...