Forum > Demolåtar
JT- Ugglarp by the sea
jay thomas:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.07.2008, 17:59:14 ---Men nu har den här blivit riktigt vacker! Di där fåglarne känner jag igen och de passar väldigt bra in i helheten. Skönt Jay Thomas! Nice that you are back!
PS. Men bli inte för produktiv. Kom ihåg att umgås med familjen!
--- Slut citat ---
Tack Max! :)
Fåglarne är faktiskt både skratt- och fiskmås och det är de "vanliga" utan nya! ;)
--- Citat från: mahan skrivet 10.07.2008, 18:13:17 ---Tjou sjömannen!
Nu är det sommarglans för hela slanten, alla ingredienser har du fångat upp och mixen i balans!
Snyggt jobb JT! Låter väldigt färdigt i mina öron nu :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tack Johan! :) Den ska fixas en gång till, sedan är den klar att läggas till handlingarna.
jay thomas:
Det visade också att regnet kom...
Ugglarp_by_the_sea-18
Lurar lite, men bara lite på att lägga en nylonakke i den allra första pianodelen men jag har inte bestämt mig än.
SYNTH:
Lite strukturlöst kanske annars en riktigt skön sommarlåt du har snickrat ihop JT! :)
Jag beundrar dig för din leklust att komponera fram låtar så här på löpande band beundransvärt verkligen. B)
Harmonica mike:
Tjena.
Oj så vackert det här blev när det blev "klart"..Jag tycker inte att du skall göra nåt mer i denna - sommar feeling så det skriker om det!
När regnet kom in så tittade jag ut,för en bråkdel av en sekund så trodde jag att det spö regnade ute.. :)
Det gör det dess bättre inte.Vi har åska i luften och värmen börjar smyga sig på här på mina breddgrader..
Kanon låt detta JT,och med mycke feeling i liret!
Mvh
Micael
jay thomas:
--- Citat från: SYNTH skrivet 11.07.2008, 13:24:03 ---Lite strukturlöst kanske annars en riktigt skön sommarlåt du har snickrat ihop JT! :)
Jag beundrar dig för din leklust att komponera fram låtar så här på löpande band beundransvärt verkligen. B)
--- Slut citat ---
Tack Peo! :) Strukturlöst har kommit upp förut och mitt svar blir samma, det är en ljudstämning mer än en ababcabab-låt. ;)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.07.2008, 13:59:52 ---Tjena.
Oj så vackert det här blev när det blev "klart"..Jag tycker inte att du skall göra nåt mer i denna - sommar feeling så det skriker om det!
När regnet kom in så tittade jag ut,för en bråkdel av en sekund så trodde jag att det spö regnade ute.. :)
Det gör det dess bättre inte.Vi har åska i luften och värmen börjar smyga sig på här på mina breddgrader..
Kanon låt detta JT,och med mycke feeling i liret!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Kalastack Micael! :) De flesta av bakgrundsljuden kommer från www.ljudo.com, väldigt användbara. Fåglarna undantagna, även om det förekommer på ljudo också.
BTW här är det också kanonfuktigt, kanske riktig åska på G.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida