Forum > Demolåtar
JT- Ugglarp by the sea
Marruschkka:
Det blev ju kanon..med ett mås-crescendo i vindilen där vid 3:09.och framåt..kan det vara krabborna månde som orsakar detta?*s*
Jättebra kontrast som höjde ytterligare, tack för den oxå :P
/Marr
Emulator:
Så. nu är det andra låten totalsabbad och jag har lyssnat.
Gillar verkligen detta nu. Som sommarboende på en ö tänkte jag att måsarna brykar tystna snabbt när regnet komme....men vi får väl nästan anse det vara en petitess?
verkligen bra. denna sparar jag.
jay thomas:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 10.07.2008, 12:43:30 ---Det blev ju kanon..med ett mås-crescendo i vindilen där vid 3:09.och framåt..kan det vara krabborna månde som orsakar detta?*s*
Jättebra kontrast som höjde ytterligare, tack för den oxå :P
/Marr
--- Slut citat ---
Tack Marr! :) Kul att måsarna siktade rätt! ;) (barfota i "krabblik" gör ont...)
--- Citat från: Emulator skrivet 10.07.2008, 13:21:06 ---Så. nu är det andra låten totalsabbad och jag har lyssnat.
Gillar verkligen detta nu. Som sommarboende på en ö tänkte jag att måsarna brykar tystna snabbt när regnet komme....men vi får väl nästan anse det vara en petitess?
verkligen bra. denna sparar jag.
--- Slut citat ---
Tack Emulator, din ord glädjer mig! :)
Vi såg till att måsarna fick paraplyer, annars har du rätt... ;)
MaxB:
Men nu har den här blivit riktigt vacker! Di där fåglarne känner jag igen och de passar väldigt bra in i helheten. Skönt Jay Thomas! Nice that you are back!
PS. Men bli inte för produktiv. Kom ihåg att umgås med familjen!
mahan:
Tjou sjömannen!
Nu är det sommarglans för hela slanten, alla ingredienser har du fångat upp och mixen i balans!
Snyggt jobb JT! Låter väldigt färdigt i mina öron nu :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida