Forum > Demolåtar
JT- Ugglarp by the sea
freddy:
Stråkarna var det jag syftade på. Dom klipps liksom innan varje ackord.
MaxB:
Jag röstar på att du sänker volymen på vattnet i början och lägg in fiskmåsar i början också!
2:05 ligger nånting i bakgrunden jag gillar att höra, nån slags sublima stråkar...
mahan:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.07.2008, 20:50:18 ---du sänker volymen på vattnet
--- Slut citat ---
Lixåm genom att öppna slussarna då... :D
Näemen , tyckte ditt utryck lät så skojt, sorry...
Men håller med dig om en sänkning av ljudnivån, inte vattennivån :)
MaxB:
--- Citat från: mahan skrivet 07.07.2008, 23:04:19 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 07.07.2008, 20:50:18 ---du sänker volymen på vattnet
--- Slut citat ---
Lixåm genom att öppna slussarna då... :D
Näemen , tyckte ditt utryck lät så skojt, sorry...
Men håller med dig om en sänkning av ljudnivån, inte vattennivån :)
--- Slut citat ---
Jag tror det är en konst att skriva "Löpet" till kvällstidningar. Att hitta på något som låter som något annat än det är - eller få det att låta roligt.
Igår skickade jag ett mail till min kund, som i sin tur har kunder, vars kunder ställer till problem. Ärenderaden i mailet:
Subject: Problemkund ger problem för kundens kund
Men här i Jay Thomas tråd tänkte jag inte på vad jag skrev. Kunde lika gärna skrivit: - Sänk vattennivån B)
Emulator:
Satie. ja, lite. riktigt snyggt. gillar den som en dag vid havet. vackert väder, kanske lite åt sensommaren. löven börjar bli lite gulna, vassen lika så. eftertanke. vemod inför hösten. Moln tornar upp sig vid horisonten. Allt är bra, men kanske inte om en stund?
fångar nuet på ett sätt.
Skulle tänka mig ett riktigt ösigt molligt hotfullt parti, kanske en kuling som ställer till det....och sedan tillbaks till den skäna meditativa stämningen.
gillar dualiteten. underbart stycke detta. för att ge dualiteten en liten stänkare, så kanske lite hård vind i slutet...precis innan de lugnare svallen igen?
/han som ALDRIG kan låta blir att tycka att något kan ändras oavsett hur bra det är
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida