Forum > Demolåtar
typ Enya eller etno - Henrik Larsson Bauman
Harmonica mike:
Härligt bidrag Freddy på gitano!
Visst finns det potencial i dessa korta improviserade strofer.Synd att ingen ger sig på "Hanna" förutom jag,,Hittade inte JT:s version av den..?
Jag ger Hanna en chans till när jag återvänder från urskogen(stugan) Henrik,det finns nåt i det jag gjorde och jag donar lite till på nån vecka..Jag "Hörde" en övertons flöjt som klagade högt i går kväll till denna :) Hang in there mate.
Mvh
Micael
jay thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.07.2008, 11:02:46 ---...
Visst finns det potencial i dessa korta improviserade strofer.Synd att ingen ger sig på "Hanna" förutom jag,,Hittade inte JT:s version av den..?
...
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Micael, inte så konstigt då du redan hade gjort en "bättre" version än jag hade tänkt. ;)
SYNTH:
Hej bowan!
Det här kan bli intressant för du har en speciell musikstil som passar ibland, för den typen av musik en annan gör eller kanske he he försöker göra
med olika bra resultat. ;)
Kul att lyssna in remixarna av dina låtar.
Min var ju så här sist.
[mp3=200,20,0,center]http://www.bahnhof.se/wb492913/mix_gitano.mp3[/mp3]
bow35:
Tjena Synth!
Kul att du lägger upp din version av Gitano. Den är bra. Men det kanske händer lite för lite. Här är några ideér: Man kan klippa ut de mest övertygande snuttarna av sången (t.ex början innan benklappet börjar och slutet med den mörka rösten och kanske nå't mer.) och sen göra en version med lite mer action. Det behöver ju inte vara sång hela tiden. (Är jag kanske lite otålig idag?)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida