Tsmalmbe: Jag håller med om att sången är det som borde fixas till, men jag vill ha den softa känslan i versen. Det är främst sura toner och fel i texten som jag vill fixa. Körerna är lite panorerade, men kan nog dras ut lite mer dom också har du nog rätt i.
Mahan: Tanken var kanske från början att ha lite mer tufftufftuffigt trumkomp och att det skulle vara lite softare, men sen gled det åt detta hållet, och jag gillar det. Den neurotiska känslan kanske sprider sig från mitt psyke.

Ser det som ett gott betyg att du lyssnade 4 ggr
Bone: Kul med kjellvander och miskovsky-vibbar. Försökte tänka mer zelmani när jag arrangerade, men det blev nog för mycket instrument och reverb för att pricka rätt. Ska försöka pilla lite eq, vet inte riktigt hur jag ska separera bas och sång bara... kanske skära mid på basen? för visst ska det väl vara lite botten kvar i sången?
Zyan: Vilken tur att jag inte gjorde realitet av min plan att göra den på svenska, då hade det nog blivit för mycket winnerbäck av det

. Kul att du gillar den, ska titta på sången och se om det inte går att separera den från basen. Eller om det kanske kan vara pianot som också är med och stjäl.
Stajo: Kul att du nämner det där med gitarrplinket, för det är det jag är mest nöjd med faktiskt. Och refrängen lade jag till ganska sent, eftersom det kändes som att det behövdes en. Från början gick det bara runt runt runt i versen.
Tackar för svaren. Tolkar det som att en rungande majoritet vill att jag städar upp i mellanregistret. Ska göra mitt bästa, kommer börja med att smala av pianot lite och skära i basens mid, så får vi se om det behövs ytterligare åtgärder