Forum > Färdiga produktioner
Dead Souls - Dead Souls
Leif:
Tjena!
Gött mangel på den här! Det va ett tag sen jag drog på den här musikengenren hemma på stereon, men jag hittar tillbaka lite till det när jag hör den här grejen...skulle vara kul att höra en studiotagning också. Vet inte hur sångaren låter i vanliga fall, men här låter han ganska trött i rösten. Kan ju lätt bli så när det manglas på live...men jag tyckte sången lät lite energilös, vilket är tråkigt i den här genren där energi och attityd är a å o, enligt mig...men annars va den tung att lyssna på! Gött jobbat!
Tack för musiken!
/Leif
SteveHarris:
Tackar, Vår sångare är även vår leadgitarist, han har sjungit 3 veckor före det är inspelat så det är säkert lättare att förstå varför sången inte är 100% .
H.Tommy
freddy:
Gött drag. Önskar lite mer baskagge i mixen, nu försvinner dom och det gör att lite av energin och draget försvinner. Metal ska ha MYCKET kagge. Sången låter lite trött tycker jag med, undra om det är ljudet/live. Får se när ni spelar in i studio. Konstigt parti där i mitten som var så långt utan trummor. Ska det vara så?
Innan solot...
Synd att man inte fattar ett jota av "mellansnacket" :D
Leif:
--- Citat från: SteveHarris skrivet 04.07.2008, 01:38:10 ---Tackar, Vår sångare är även vår leadgitarist, han har sjungit 3 veckor före det är inspelat så det är säkert lättare att förstå varför sången inte är 100% .
H.Tommy
--- Slut citat ---
Ok. Det förklarar ju en del :)
mahan:
Tjou Freddy!
KAn lugna dig med att det snart kommer en studioinspelning med dom döda själarna, fick sista sångbandningarana gjorda igår!
Alltid lite knepigt med live inspelningar, men studiobandningen som gjordes i Själarnas övningsutrymmen ska nog bli bättre!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida