Forum > Färdiga produktioner
Dead Souls - Dead Souls
freddy:
--- Citat från: mahan skrivet 04.07.2008, 01:47:34 ---Tjou Freddy!
KAn lugna dig med att det snart kommer en studioinspelning med dom döda själarna, fick sista sångbandningarana gjorda igår!
Alltid lite knepigt med live inspelningar, men studiobandningen som gjordes i Själarnas övningsutrymmen ska nog bli bättre!
h. johan
--- Slut citat ---
KUL :)
SteveHarris:
reddy funderadfe på den långa pausen i mitten av låten med bara gitarr och bas, den är kortare annars men när det var live så gick jag iväg och kastade ertt par trumpinnar och en sprucken Hihat Top cymbal åt publiken
freddy:
--- Citat från: SteveHarris skrivet 12.07.2008, 17:13:07 ---reddy funderadfe på den långa pausen i mitten av låten med bara gitarr och bas, den är kortare annars men när det var live så gick jag iväg och kastade ertt par trumpinnar och en sprucken Hihat Top cymbal åt publiken
--- Slut citat ---
hehe alrighty :D
Hellpig:
Tja, nu kanske jag är på hal is men jag tycker resultatet låter lika bra som om ni bara satt en gammal hederlig bandare mitt i replokalen och tryckt på Rec. Men med det sagt så lyssnar jag inte på DM normalt sett... det är väl så här det skall låta då? Men det är en aning för rörig ljudbild för att jag skall gilla det och som sagt; jag är egentligen inte rätt man att kommentera hur det skall låta. Men jag har lyssnat och därför kommenterar jag... det hör ju till. Mangla på!
concealed:
Förstod int mycke av musiken men slutet var jävla bra! :D "Halutaanko lisää?!" alltså "vill ni ha mer", och typ tre personer säger joo :D Var ha ni annars spela in dehär Tommy?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida