Forum > Färdiga produktioner
ÅSA/ TONIKUM - Och jungfrun hon går i ringen
Åsa:
--- Citat från: Boxcutter skrivet 27.10.2009, 00:12:37 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 06.07.2008, 00:34:19 ---
--- Citat från: Hellpig skrivet 05.07.2008, 13:28:40 ---Jag trodde det var studioinspelat men så var det live - tight jobbat! Ett problem med körer, tycker jag, är att det ger inte särskilt mycket att lyssna på det inspelat, men live kan jag tycka att det är så vackert att jag knappt kan hålla tillbaks tårarna! (Och kan tilläggas att jag är inte en person som brukar gråta ... -_-) Men jag kan tänka mig att detta vore njutning att höra live!
--- Slut citat ---
Håhå, ja då kan vi känna oss riktigt stolta om du först tog det för en studioinspelning.. Som du säger, det är en annan sak att se och höra live, jag tror att du skulle ha njutit av att sitta där i publiken och lyssna på oss, med den vackra omgivningen kring forngården, en varm sommarkväll :)
--- Slut citat ---
Haha, ja sjukt. Jag var helt säker på att det var studio. Ofattbart bra gjort nästan.
--- Slut citat ---
haha, härligt att Tonikum dök upp på listan igen :D
Kanonroligt att läsa!!! Han som sköter ljudet här är verkligen jätteduktig, det är en konst att micka flera röster på det här viset -har man märkt.. och han kan sin sak. Mickarna är läskigt tydliga, allt hörs. Men dom tar upp rösterna på ett himla skönt sätt.
Ska göra några inspelningar med min zoom här framöver och bjuda på nån julsång tänkte jag :)
Vi har mycket att stå i inför jul, kul är det!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida