Forum > Färdiga produktioner

ÅSA/ TONIKUM - Och jungfrun hon går i ringen

<< < (4/7) > >>

Åsa:
 :wub: Hej och TACK snälla ni, det är så kul att ni vill lyssna och kommentera och berömmet värmer!

Jag har gjort bort mig lite dock... :wacko: Jag har sparat ner ljudfilen i mono, därav har klangen som ligger i stereo gått förlorad och naturligtvis är inte ljudet så bra då som det egentligen är på ursprungliga ljudfilen.. attans.. Jag kommer att göra om detta och lägga ut på hemsidan, och ändrar även här då. Right on it i eftermiddag!

liveinspelning från PA: Jan-Åke Malmqvist, Forsaljud. Hemsida www.forsaljud.com

equality:
Låter rent, tight och snyggt. Tonsäkra är ni också. Den högsta tonen på slutet är det din?
Mycket njutbart och det skulle sitta snyggt med en inspelning i stereo också.

Åsa:

--- Citat från: equality skrivet 02.07.2008, 16:53:44 ---Låter rent, tight och snyggt. Tonsäkra är ni också. Den högsta tonen på slutet är det din?
Mycket njutbart och det skulle sitta snyggt med en inspelning i stereo också.

--- Slut citat ---

Hej på dig, tack så mycket  :D Nej, det är inte jag som drillar där på dom högsta tonerna! Nu är låten uppdaterad så man kan få en stereoversion av Tonikum om man så önskar  ;)

Dividend:
Jag gillar det - även i stereo. Vad som förväntas (som nån sa) är nästen en skäggig bas som kommer in och "baa-ba-baaabaaaah" i bottnen när ni piper på slutet :) (som jag sa över msn) För att stabilisera...

Riktigt bra insats!

freddy:
Lite mer fläsk och bredd. Skönt att du mixade bort det vassa. :)

Nej, men visst det låter än bättre detta. Ni är riktigt duktiga! Rock on!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion