Forum > Demolåtar

Holy Aoly - Short Spring Trip

(1/5) > >>

aoly:
Spelade in denna dänga under natten mot onsdagen.
Jag är nöjd med mixen, men är ni det? Något som stör? Något som saknas?
Kritik mottages tacksamt!

Short Spring Trip (6:23, 192kbit MP3)

ynot:
tycker du mixat sången lite lågt :D

men annars är det väldigt bra jobbat tycker jag.
kanske att det lutar lite åt höger i det lugnare partiet titta på det men det kan vara min lyssning oxå.
Rusch skulle ju inte släppa sitt album föran i maj,, roligt att få en preveiw ;)

slutet lite forcerat inte helt klart känns det som annars blev jag riktigt imponerad.. tumme upp..
(är lite svag för sådan här musik)

aoly:
Det var mig ett snabbt svar :)

Flagioletterna i det lugna partiet ligger lite åt höger, det kanske är det du tänker på? Jag tyckte att dom låg bäst där.
Slutet kan definitivt behöva möbleras om, forcerat stämmer ganska bra in på hur det blev så.

Kul att du gillar det! Kul även att du tycker att det låter som Rush, eftersom många andra säger att jag har ett Kentliknande sound. Rush nya får jag verkligen kolla in om det låter åt det här hållet :D

Tackar för kommentarerna!

pirateKING:

--- Citat från: aoly skrivet 29.03.2007, 12:30:57 ---Det var mig ett snabbt svar :)

Flagioletterna i det lugna partiet ligger lite åt höger, det kanske är det du tänker på? Jag tyckte att dom låg bäst där.
Slutet kan definitivt behöva möbleras om, forcerat stämmer ganska bra in på hur det blev så.

Kul att du gillar det! Kul även att du tycker att det låter som Rush, eftersom många andra säger att jag har ett Kentliknande sound. Rush nya får jag verkligen kolla in om det låter åt det här hållet :D

Tackar för kommentarerna!

--- Slut citat ---

Är väl snarare låten som låter som Rush, inte soundet ;)

Men det är bra. Upp med sången liiiite till så är du hemma där iaf. Alltid svårt att kommentera utan sång. Men jag gillar låten som attans. Jag skulle faktiskt jättegärna pröva att lägga sång. Vore skoj.

Detta kan bli asbra ;)

aoly:

--- Citat från: pirateKING skrivet 29.03.2007, 12:40:23 ---Är väl snarare låten som låter som Rush, inte soundet ;)

Men det är bra. Upp med sången liiiite till så är du hemma där iaf. Alltid svårt att kommentera utan sång. Men jag gillar låten som attans. Jag skulle faktiskt jättegärna pröva att lägga sång. Vore skoj.

Detta kan bli asbra ;)

--- Slut citat ---

Jag har bara ett par growlare till mitt förfogande, men det hjälper ju inte då jag inte bara gör metal :)
Du är välkommen att prova sång, gillar jag det så kör vi på det!

Tack för respons!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion