Ojojoj här säger jag att låten är färdig men det var den inte alls tydligen

Tack för alla synpunkter:
Stajo: Tack för "coolt sound" Jag börjar kanske hitta hem. Sen kommer synpunkter på Reverbet (är inte det en stor del av soundet?) Well well jag kör lite Stereodelay på utkanalerna alltså inget Reverb nånstans. Du tycker att det essar lite för mycket hm.. det tycker inte jag att slänga på en Deesser gör en harmynt och då är det bättre med lite för mycket ess men men...
Rattlesnake: Tack för soundchecken igen

Uttalet .. jo jag har bara sjungit denna en gång och med en hel nyskriven text det är nog det som märks. Pianot upp. Nånstans i min låda har jag Black Grand som jag ännu inte lyckats aktivera. EZ: Jepp men Mahan har skickat en trumfil som jag ska försöka tråckla in men då får nog Stereodelayet stryka på foten (vad händer då med mitt sound?) Då kanske IKENs bas inte låter fasig som MaxB klagade på. Tack också för kommentaqr om texten det verkar vara få som lyssnar på sånt.
H-Mike: "Alltså ett på mastern som syr ihop rubbet" Fan va bra det låter men jag fattar inte vad du menar Mike

EZ Vintage låter som en god idé även om Mahans trummor ramlar in här. Finns det bongotrummor med där? Tack för betyget 4 av 5 (låter det inte lite högt?) Ska försöka tota ihop något så att det motsvarar det i alla fall.
Hellpig: Jo IKEN är en gudabenådad basist inget snack om saken. Reverbet igen... som sagt det är nog stereodelayet alla hör (utom Mahan som prickade rätt) Min fråga är varför finns det ett stereodelay om alla ogillar det

Alla orden? Jo de är med men Soros försvann lite det kan jag hålla med om.
Mahan: Tack för betyget om låten och tack för trumfilen - här ska jobbas!
tsmalmbe:Jag jobbar normalt i 32 bitars och har inte tänkt tanken riktigt att dra ner det till 16 - men det kanske funkar - ska testa.
Hoppas att jag inte glömt någon nu - tack ska ni ha för den peppen.
Eko