Forum > Demolåtar
Dividend - Athens (arbetsnamn)
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 27.06.2008, 23:28:13 ---
Efter att ha lutat mig tillbaka och börjat njuta av ädla Persound, så tar det slut. Kollar min spelare, allt ok, so Per, du får inte retas på detta sätt!
Fräckt bra början så keep it comming man! :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillade trots att jag tyckte den var undermålig på alla sätt. Rätt mp3 laddade jag upp nu på morgonen. Själva melodin skulle man kunna ha med som variant dock! :)
Flabb: Jag är inte särskilt litterärt begåvad men kul att du tycker det var en spännande story! :) En liten whisky kan göra underverk på fredagskvällen! :D
Jay T: Ok, verkligen klantigt att skicka upp en äldre mp3:a av misstag. MEn kul att mäktigheten hörs i tidigare versioner :)
Eko: Som fanfar kanske lite lång. Tanken är att det skall övergå till en mjukare stråkarr härnäst.
Tack för lyssningen alla! Även ni fyra som inte skrev nåt :) Kanske var den äldre versionen bättre? :unsure: :)
stajo:
aha så var det slut när jag precis lutat mig tillbaka...
så sången kommer någon gång i framtiden då?
Låter pampigt och känns som den kommer passa ihop med innehållet i texten :).
kör på!
Eddi:
Ja nu blev det rätt längd också. Men av rubriken att döma skulle det finnas med sång här men se det hörde inte jag någon. Har jag missuppfattat eller är det fel version igen - jag tryckte på den gröna playknappen.
En synpunkt låt sista tonen klinga ut ordentligt i övrigt bra & halvmäktig filmmusik vid riddartornering.
Eko
Dividend:
--- Citat från: Eko skrivet 28.06.2008, 11:54:43 --- Men av rubriken att döma skulle det finnas med sång här men se det hörde inte jag någon. Har jag missuppfattat eller är det fel version igen - jag tryckte på den gröna playknappen.
--- Slut citat ---
Sång tillkommer senare, sitter med massa stråk till partiet med sång (kommer snart). Om det blir bra? Vet ej :P Kanske laddar upp nåt om det blir hyfsat eller bättre under dan.
Får väl sätta sopranstämman med hög flöjt, och altstämma med... altflöjt? :) ELler klarinett så de skiljer sig.
Tack för lyssningen!
..............
Ok, nyss laddat upp ny version ordentligt förlängd och bättre sammanhållet, allt för att göra Mahan till viljes :P
Är nöjd!
Light Head:
Det blir en snabbkommentar,,,
Vackert! Ståtligt kan man kanske säga.
De ljusare stråkarna låter lite "general midi".
Klart spännande, riktigt bra faktiskt och harmonierna låter lite lite lite ovanligt för att komma från Dividend! Men tusan, det är ju grymt bra!
Måste säga det igen. Men tusan, det är ju grymt bra!
EDIT:
Har lyssnat ett par ggr nu. Partiet 4.04 och framåt är sjukt bra!! Snälla, jag ber på mina bara knän,, fortsätt med det avsnittet och gör det låååååångt. Pls....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida