Forum > Demolåtar
Cykeln - Jive my Head (v2)
freddy:
Början låter tysk :) Sången tycker jag borde få komma fram lite. Svårt att placera dig stilmässigt, du beatboxar också va? Haha, galning. Det finns många fina idéer i dessa 10 minuter musik, däremot tycker jag inte riktigt att det håller, blir lite tråkigt bitvis. Men kul är det, dock inget jag lyssnar på två gånger. Då får du nog fixa en edit till mig först :D
Kul att höra alla olika (otippade) vändningar i låten iaf.
cykeln:
jay thomas
Tack för det! Kul att det gillas. Tyvärr har jag ingen koll på SPARKS - får se om jag kan hitta något att lyssna på
freddy
Tysk :o
Beatboxar vet jag inte vad det är :unsure:
"galning" - tack, känns bra för en kommunaltjänsteman
"tråkig" - noterat - antagligen är det bara man själv som orkar lyssna fler ggr - ungefär som alla semesterbilder man tror att andra är intresserad av.
Kul att du tycker det finns idéer och att det i tråkigheten finns lite kuliga saker.
Tack för din lyssning och ärliga åsikt!
SYNTH:
Visst fick man SPARKS vibbar av din låt härligt! :D
bow35:
Tack för den! La mig på sängen och fick slappna av såsom jag inte gjort på länge. Uppnådde Nirvana (upplysningen, för er som inte vet) med Herman Hesse, Buddha och grabbarna. (Kanske Krsna var där också). Med andra ord: SKITBRA!
Ska lyssna på den engång till nu som nå't slags ärevarv för jag känner din frihet.
cykeln:
SYNTH
SPARKS? Jag måste nog försöka hitta och lyssna på dom
Tack!
bow35
Tack för den - tillbaka!
för det var en härlig beskrivning - Nirvana! Det var som bara ...
och ärevarv :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida