Kontrollrummet

Mixa en låt, dra i rattar på ett mixerbord, sammarbete

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Hej på er

Jag skulle behöva ha hjälp att mixa en låt. känner du dig manad att hjälpa mig så hör av dig via msn eller PM....

Msn ante.pop@hotmail.com
« Senast ändrad: 25.06.2008, 23:12:28 by ante »


freddy

  • Gäst
Men herregud grabben, du kan väl inte starta en tråd som heter "mixning" och sen handlar den om att mixa en av dina låtar... :) Trodde jag skulle få läsa något intressant om mixning här jag... :D


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Hej på er

Jag skulle behöva ha hjälp att mixa en låt. känner du dig manad att hjälpa mig så hör av dig via msn eller PM....

Msn ante.pop@hotmail.com

Har addat dig på MSN. Jag ger det gärna ett försök o gillar du inte det jag gör så ... well, då är det fine för mig. Sitter i den sitsen att jag bara helt sporadiskt kan spela in själv, men själva mixandet har jag faktiskt tid för.


Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Men herregud grabben, du kan väl inte starta en tråd som heter "mixning" och sen handlar den om att mixa en av dina låtar... :) Trodde jag skulle få läsa något intressant om mixning här jag... :D

Hmm...lär dig läsa ;) ligger under sammarbeten, har ändrat texten så att du förstår å ;)


Utloggad zauron_87

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 146
  • jag
    • Visa profil
    • http://www.myspace.com/aggregate666

Utloggad david.roennlund

  • Traditional Norwegian/Swedish Emofiddler
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 023
  • Strength through diversity
    • Visa profil
Men herregud grabben, du kan väl inte starta en tråd som heter "mixning" och sen handlar den om att mixa en av dina låtar... :) Trodde jag skulle få läsa något intressant om mixning här jag... :D

Hmm...lär dig läsa ;) ligger under sammarbeten, har ändrat texten så att du förstår å ;)


om du byter plats på "ämne" och "beskrivning" så blir det kanske lite tydligare  ;)
"Don't Smoke Don't Smoke Nicotine Nicotine No
No don't smoke the official Dope Smoke Dope Dope."

Mit sozialistischen Gruße!
David


Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Men herregud grabben, du kan väl inte starta en tråd som heter "mixning" och sen handlar den om att mixa en av dina låtar... :) Trodde jag skulle få läsa något intressant om mixning här jag... :D

Hmm...lär dig läsa ;) ligger under sammarbeten, har ändrat texten så att du förstår å ;)


om du byter plats på "ämne" och "beskrivning" så blir det kanske lite tydligare  ;)

jaja, nu förstår alla :)