Forum > Färdiga produktioner

Karl&Clemens - The Picture

<< < (12/15) > >>

Clemens:

--- Citat från: Jocke skrivet 10.08.2008, 20:49:41 ---Jag är helt uppgiven, vad ska man säga? Tja, man önskar ju att man kunde få till nått som i vart fall når halvvägs! Ni är bara att gratuler - skitbra!  :)

/Jocke

--- Slut citat ---

Hej Jocke!

Ja..  ibland går allt på räls och flyter på..önskar det hände oftare... :) Tack! /Clemens

Harmonica mike:
Tjabba Karl och Mr C.

Minns att jag sågade på sång soundet sist när jag lyssnade.Nu har ni fått till det.Det låter ohyggligt bra om detta! Körde en lyssning i lurarna och en "avstånds,gå in i ett annat rum lyssning" för att höra om allt går igenom - japp,den funkar kanon mixen.

Fenomenalt bra collab detta.En låt i världsklass,som definitivt behöver ut till folket.

Sejvar denna..

Mvh
Micael

oceanmusic:
Ja, vad kan jag säga. Tror låten gick på upprepning i dryga timmen igår.  :D

Den är så bra och så väl framförd, så jag kan bara säga grattis till er bägge!  :)

karl:
tnx Hm för lyssning...kul att du sejvar, hoppas det betyder att du gillar... /  karl

ocean....repeat är bra att ha ...har själv haft den på repeat då och då för att ev. hitta grejer att förbättra men nu får den vara och hela soundet skyller jag på Clemens som har haft den kollen  B) / karl

djonas:

--- Citat från: karl skrivet 17.07.2008, 13:52:22 ---tnx Peter...låten gjordes för att medverka i en Spectrasonic's competition för deras nya modul "omnisphere" men fick ingen större framgång där, kanske var det för mycket "en låt" men utanför där så kanske du har rätt att det skulle vara ett break eller så...tnx för lyssning.../  karl

djonas...otajt :unsure: B) kul att du gillar groovet och sången...sologitarren är en Juno analogsynth :unsure: :P men väldigt likt en gura ....tack för att du lyssna och kul att du gillade ..trots otajtheten :unsure: B) /  karl

--- Slut citat ---

Haha shit...det låter verkligen likt en gura som man kört genom nån synteffekt snarare 'n att det kommer från en synt.
Otajtheten menade jag ligger hos den funkiga "guran", hammer on på första rundan vid 2:44 kommer lite för snabbt. Andra rundan låter mer groovy. :)
Men som sagt petitesser men jag retar mig på det varje gång jag lyssnar haha.  :P :D
Mvh / djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion