Kontrollrummet

Amatörtrummis i STHLM sökes

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ChromaWoods

  • Sladdertacka
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 954
  • Every day is exactly the same
    • Visa profil
    • www.chromawoods.com
Hej!

Vi är ett par killar som efter åratals uppehåll vill börja spela i band igen. Vi har funderingar på att hyra replokal här i Stockholm inom kort, men vi behöver en tredje person som kan spela trummor.

Din profil:
* Fötterna på jorden
* Ha inga höga krav på oss - vi kommer inte ha det på dig
* Du bör bo i eller kring Stockholm och kunna ta dig in centralt för att repa nån gång i veckan
* Du är troligen 20-30 år gammal eller däromkring (vi är 27 bägge två)
* Du lirar för att det är KUL

Vår profil:
* Vi är amatörer, vars främsta ambition är att ha kul och att skapa skön musik
* Vi har gjort musik tillsammans vid ett flertal tillfällen
* Vi bor i Farsta och Gubbängen


Vår musiksmak är förbannat bred. Det mesta går hem, både rock, akustiskt och elektroniskt. När vi skapar musik ihop brukar det bli soft rock, kanske lite singer/songwriter, men varför inte även lite mer rockigt.

Intresserad? Skicka PM!
« Senast ändrad: 19.06.2008, 11:44:42 by ChromaWoods »


Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
Om jag kunde lira kakburk ens hyfsat och ägt ett trumset hade jag hakat på med en gång! Är tyvärr skitdålig, äger bara en virvel och jobbar och studerar för mycket för att hinna med. Hoppas ni hittar någon, det verkar skitkul!
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad ChromaWoods

  • Sladdertacka
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 954
  • Every day is exactly the same
    • Visa profil
    • www.chromawoods.com
Asch då. :) Stället vi kikar på just nu kommer "möblerat" med stärkare och trumset och sånt, så eget kit lär iofs inte behövas. Men har man inte tid så har man inte. Jag vete tusan hur jag själv ska få tid över för detta projekt, men på något sätt ska det gå!


Utloggad Emil

  • aka Phobos
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 284
  • Maestro
    • Visa profil
Låter ju faktiskt riktigt kul, men mina trumkunskaper är väl lite sådär och framförallt rostiga. Annars är jag väl bitvis helt ok på trummor med amatörmått mätt, fast jag kan inte spela fort (punk uteslutet med andra ord). Bor i Högdalen förresten.
« Senast ändrad: 19.06.2008, 17:11:57 by Emil »
Tidigare känd som Phobos på Studios forum.


Utloggad ZtimE

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
Det där låter skoj! jag har inte spelat trummor på flera år, men bankar gärna lite! Bor i bro men tar bilen in till stan hela tiden så det är inga problem!