Karl Ja gitarrena behöver en översyn..skall försöka få till lite mindre midifeeling...på gränsen till muzak nu.. tack för lyssning!
Flabb Sång får man nog vänta på..försöker skriva lite instrumental musik för ögonblicket
Rattlesnake Jo..Använde en del ljud som redan från början hade en faslig attack..är däremot inte tok-kvantiserat..
ligger mellan 16-32, men skall kolla på det..har alltid gillat ganska hård kvantisering men har numera kommit på andra tankar..
skall ta av hårdhandskarna.. får spara dessa till hunden..tack för värdefulla synpunkter!
Emulator Absolut..skall kolla på velocityn..tror även att en limiter som jag la på mastern blev lite för häftig, vilket plattade ut det hela en hel del..tack för synpunkter!
Harmonica mike Kul att du gillade låten!..det värmer..och framför allt inspirerar.. ja midin lär man nog få leva med
freddy Ja..måste säga att jag inte lyssnat speciellt mycket, eller nästan inget alls på Yanni..antar att det finns någon slags likhet då? Hursom helst kul att du gillar..skall kolla lite på "The grand" och lite andra pluggar..
MaxB Tack för lyssning och kul att du gillar förståss

Ja, jag skall nog slänga ut en intresseanmälan efter någon "Guitar hero"!