Hejåhå, kul med massa kommentarer...
Wernborg: Mer hårdrock.. ja du vet nog att jag egentligen vill

Vi kompenserar detta snart med en lite mer rockig låt för att bära upp lite av hedern.
Flabb: Tackar mannen. Kul att du gillar svänget och solot. Gitarrljudet tycker jag är helt ok dock, men nog är det genererat digitalt allt. Sen får vi se vad som händer när jag börjar beskära lite frekvenser

Discobollarna kommer passa bra här hemma, dock får nog Åsa ta två av dom, tajt med fyra stycken här hemma.
Emulator: Jofan, nog finns det ett smygkontor här i stan, men ingen vågar stå för detta riktigt så kontoret är maskerat som en etta i Salabacke.

Första sångtonen tycker inte jag är off dock, däremot håller jag nog med om allt du säger angående mix. Freddan är ny i leksaksbutiken och det är allt för många schysta kompressorer och andra godsaker. Jag ska göra ett nytt tappert försök och JA jag kommer gärna dra nytta av lite msn-kontakter denna gång, om man inte redan avverkat den möjligheten
tsmalmbe: Riktigt mycket fina tips där, konkreta. Det gillas. Ska gå på ett nytt test och ha dina tankar som lite av en mall. För mycket av det "goda" är nog en bra summering känner jag själv. Det vore kul att få testa den nya versionen i dina öron sen. Känns som det kan bli några svängar innan denna hitar (medveten "felstavning"

) hem. Nåja, skam den som ger sig och jag har massor kvar att lära. Tack för matnyttiga tips mannen!
David: Yes, nog förstår jag att denna genre kan te sig både lite ospännande och vältuggad. Inte lätt att kommentera när man ogillar genren, så tack att du gjorde det ändå.
Tack för kommentaren kring sången och musiken.
Rock on