Härligt! Skönt groove och snyggt, sexigt
ljud på kontran. Låter lite konstigt när ett akustiskt instrument är lopat så pass men det är en skitsak. Låten är ju kanon med bra sång (rap) från er båda och snygga instrument t o m saxarna låter vettiga. Kan bli nåt riktigt stort. Cool baby!
tack!
ja, basen är en sån darling -helt omöjlig att ändra i mitt huvud...ett tag var jag till och med inne på att faktiskt timestretcha den liiite för långsam, så det lixom skulle snubbla när den loopas. Alltså sampla midit och sen stretcha....som hiphoparna gör

men, inser din poäng oxo, vi får ser vartåt det bär när wernborg slutat vattna gräsmattan, kanske det dubbas på nån vanlig elbas?
tack för feedback och fina ord

Schysst lounge, chill eller vad det nu kallas. 
Dock reagerar jag på att Åsas röst kommer farande som ett kastrullock och lägger sig ovanpå istället för att vara ett med mixen. Det är snygg sjunget men lite ovanpå, tycker jag.
Lite jazzgura på detta och ni är hemma.
Bra jobbat mao!
Genren är "nåt såsigt"

skulle kunna vara loung, chill eller vad som helst

Kastrullock. bra synpunkt. kommer faktiskt ihåg att jag tänkte ändra mixen för några månader sedan....men det blev aldrig av.
Vi tar det i samband med jazzguran! tack för synpunkter

Gillar basen. Lite jazzigt så där ibörjan (samplingar? ah, det var 1up ja)
Emu rappar
Låter lite som gruppen med svart rappare från england som rappade "i cant get no sleep" (No
Ååååååååååsa! 
Detta är en bra låt, eller embryo. Kan bli hur bra som helst! 
Tolkar det som om du är rätt nöjd med åsas sång?

visst

1ups trumpet gjorde verkligen magi med verket, innan lät den ensamma saxen för trälig...
tack för feedback