Satt och läste svarta tegelstenen (manualen) och händelsevis så slank jag in på en sida där man visar hur man kopierar Pluggar. Vilket ju är jäkligt smidigt om man har lyckats vrida till det där snygga ljudet och vill ha det på ett par kanaler till.
Håller på och gör remix och av olika anledningar så behöver jag ha guitar rig igång på fyra kanaler nu under meckarstadiet i alla fall, det är fan svårt att lira om man inte har rätt ljud. Det är ju ett jäkla hoppande mellan dom olika guitar rig instanserna om man ska kopiera inställningarna manuellt.
Kort sagt så här gör du i Audio menyn under audio options (om jag inte minns fel, den där skärmen där du får upp hela upplägget på alla effekter och pluggar för alla kanaler och i form av små blåa avlånga lådor, jaja sluta kicka det är sent på natta och Göran är trött

) Höger klicka och och tryck controllknappen så kan du dra kopior av din plugg med alla inställningarna intakta till ett annat spår. Det är en jäkla snajdig ångmaskin det här som alla tycker "akterseglade" gamla programmet. Mors
Göran