Forum > Demolåtar
Hellpig - The Journey
Hellpig:
Jag hade faktiskt en annan tjej i åtanke o hon jobbar med den nu. Men det är inte möjligt att ---------- hoppar in och hjälper till en del. Jag har öppnat dörren för samarbete... :) Tack för ytterligare lyssning o kommentering.
equality:
Tufft, slitigt och bra tryck! Jäkligt snyggt lirad sologura och bra ljud på denna. Nu väntar man bara på sången! Hojta gärna till då.
Tokai:
Lyssnar på den nya versionen. Skönt gung. Coola ner och uppgångar. Lite som Yer blues, Beatles du vet. Kanske lite för jämntjockt över det hela, mer dynamik önskas nog.
Och så lite sång, väl?
Hellpig:
--- Citat från: equality skrivet 13.06.2008, 15:04:22 ---Tufft, slitigt och bra tryck! Jäkligt snyggt lirad sologura och bra ljud på denna. Nu väntar man bara på sången! Hojta gärna till då.
--- Slut citat ---
Tackom! Jag som hade tänkt deleta solona o spela in nytt... fast nu i efterhand är jag lite mer nöjd än precis efter inspelningen.
Hellpig:
--- Citat från: Tokai skrivet 13.06.2008, 17:35:54 ---Lyssnar på den nya versionen. Skönt gung. Coola ner och uppgångar. Lite som Yer blues, Beatles du vet. Kanske lite för jämntjockt över det hela, mer dynamik önskas nog.
Och så lite sång, väl?
--- Slut citat ---
Jo, det blev lite brickwall-effekt som inte var riktigt önskvärd. Som jag skrev; det hördes inte så väl i Cubase som det gjorde efter exporten! Kommer att trixa lite till med mixen... och trummorna, har lagt in ett par grejor som inte passade så bra. Sång blir det nog. "Min" sångerska har redan börjat jobba med låten så det kommer nog inte att dröja allt för länge. Tack för kommentaren!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida